فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا ضامن امنیت کشور‌ هستند و سپاه از آن مردم و خادم مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طرح تقاطع غیرهمسطح آزادگان اراک به عنوان بزرگترین پروژه غرب کشور امروز با حضور سرلشگر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به بهره برداری رسید.

افتتاح بزرگترین پروژه غرب کشور در اراک

طرح تقاطع غیرهمسطح آزادگان اراک مهم‌ترین پروژه مدیریت شهری اراک با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار که از سال ۹۴ به همت قرارگاه سازندگی خاتم انبیا (ص) عملیات اجرایی آن شروع شد.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم گفت: شهدا ضامن امنیت کشور‌ هستند و سپاه از آن مردم و خادم مردم است، اراک کلانشهری است که ایران را می‌سازد و باید آباد باشد.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش سپاه برای محرومیت‌ زدایی افزود: ما برای ساختن این کشور عجله داریم و سستی و کاهلی باید کنار برود.

او اضافه کرد: باید با انگیزه‌های راسخ و بهره‌مندی از استعدادهای داخلی و روحیه جهادی در جهان بدرخشیم و شهرها و روستاها باید آباد باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی نیازمند بیگانگان نیست، ادامه داد: خلقت ما بر پایه محتاج بودن به بیگانه نیست.

او با اشاره به اینکه نیازهای اساسی ما محرومیت‌زدایی، توسعه و پیشرفت در کشور است ادامه داد: امروز نیز دشمنان بدانند مردم ما به آنها احتیاجی ندارند.

سرلشگر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از این مراسم در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلای اراک شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

صحبت های سردار سلامی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.