دبیر سومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در زاهدان خبر داد.

سومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در زاهدان افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمود میر بزرگ دبیر سومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سومین نمایشگاه عکس عاشورایی با آثاری از عکاسان سراسر کشور و با هدف آشنایی زوار پاکستانی اربعین حسینی با فرهنگ، آداب و رسوم ماه محرم و صفر، در موکب‌های ستاد اربعین در استان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

دبیر سومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نمایشگاه جمعی با ۶۰ اثر از ۵۱ عکاس کشوری بنمایش در خواهد آمد.

او با بیان اینکه این آثار نمایش دهنده‌ی فرهنگ عاشورایی، آداب و رسوم عزاداری حسینی در سراسر ایران است عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر زاهدان، موکب الغدیر (اردوگاه اتباع بیگانه) و نقطه‌ی صفر مرزی (محل ورود زوار پاکستانی به مرز ایران) از روز شنبه ۱۳ مهرماه افتتاح و تا ۳۰ مهر جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

او خاطر نشان کرد: سومین سوگواره عکس عاشورایی توسط کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و دفتر امور قرآن و عترت این اداره کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

سومین نمایشگاه عکس عاشورایی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار