معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: جهت تسهیل خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای رضایت‌مندی مردم، میز خدمت الکترونیکی در استانداری راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در استاندار استان میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شده است، گفت: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میز خدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به نوع وظیفه، ماموریت و خدمات استانداری که سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچک تر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام//ف.س
 

نوع خدمت استانداری، سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.