دادستان عمومی و انقلاب شوشتر از محکومیت یک شرکت تولیدی در این شهرستان به توزیع ۱۰۰ بسته خوراکی بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید قادر موسوی دادستان عمومی و انقلاب شوشتر گفت: صاحب یک شرکت تولیدی متخلف به توزیع ۱۰۰ بسته خوراکی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به عنوان جایگزین حبس مکلف شد.

او اظهار داشت: این شرکت تولید مواد غذایی متهم به فرار مالیاتی بود که شعبه چهارم دادیاری، پس از انجام تحقیقات مقدماتی و حصول شرایط قانونی و فقدان سابقه کیفری این شرکت، با پیشنهاد دادیار این شعبه، نسبت به این اتهام قرار تعلیق تعقیب صادر شد که مورد موافقت دادستانی قرار گرفت.

موسوی بیان کرد: به موجب این قرار تعلیق، شرکت یاد شده مکلف شد از باب شرایط تعلیق جرم، ۱۰۰ بسته مواد غذایی از محصولات شرکت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر اذعان داشت: مفاد این قرار با نظارت اجرای احکام دادسرا به صورت کامل انجام شد.

او ادامه داد: همچنین از حیث مالیات معوقه نیز که پرداخت آن از جمله شرایط صدور این قرار بود اقدام شد.

سید قادر موسوی اظهار کرد: این حکم در راستای بهره مندی از آیین قانون دادرسی کیفری و با توجه به رویکرد دستگاه قضایی خوزستان در حمایت از تولید کنندگان و با حفظ تناسب مجازات با بزه ارتکابی صادر شده است.

انتهای پیام/گ

حکم شرکت تولیدی متخلف صادر شد

برچسب ها: دادگاه ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.