موکب شهدای موتلفه به مدت ۷ شب در میدان شهدا پذیرای عاشقان حسینی است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تمام محرم را منتظر دهه اول ماه صفر هستند که به بهانه شهادت حضرت رقیه (س) میزبان عاشقان امام حسین (ع) باشند. صحبت از موکب شهدای موتلفه اسلامی است؛ بچه‌های حزب موتلفه اسلامی در دهه نخست ماه صفر موکب شهدای موتلفه را راه می اندازند.

موکب شهدای موتلفه برای دومین بار در دهه اول صفر برپا شد

این دومین سال برگزاری موکب شهدای موتلفه است. چند روزی است که از برپایی این ایستگاه صلواتی گذشته و ما هم سری به آنجا زدیم که با حال و هوای موکب بیشتر همراه شویم.

موکب شهدای موتلفه برای دومین بار در دهه اول صفر برپا شد

میثم زرندی معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی درباره این موکب به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این دومین سال برگزاری موکب شهدای موتلفه اسلامی است که به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) به مدت ۷ شب در ضلع جنوب غربی میدان شهدا روبروی سینما شکوفه میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) هستیم. برپایی موکب به یکی از نذر‌های سالانه در حزب تبدیل شده است و بانیان ما نیز از حزب موتلفه هستند.

موکب شهدای موتلفه برای دومین بار در دهه اول صفر برپا شد

زرندی درباره تشکیل این موکب نیز اظهار کرد: بعضی از دوستان جوان موتلفه اسلامی پیگیری ویژه‌ای برای راه اندازی موکب انجام دادند. بسیاری از کار‌های اجرایی برعهده جوانان موتلفه اسلامی بود. همه پذیرایی کنندگان جوان عضو موتلفه و بیشترشان ساکن میدان شهدا هستند. بچه‌های این موکب در دهه آخر صفر جلسه روضه دارند. این برنامه نیز ۴۰ سال است که از شام اربعین حسینی تا شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

موکب شهدای موتلفه برای دومین بار در دهه اول صفر برپا شد

 

انتهای پیام/

ایستگاه صلواتی که در دهه نخست ماه صفر برپاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار