کلنگ زنی ناحیه صنعتی کالپوش اتفاقی ویژه است که به منظور رها سازی از اقتصاد تک محصولی و ایجادبستری برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس در بازدید استاندار سمنان از شهرک جدید در حال ساخت روستای حسین‌آباد کالپوش پس از رانش هفت ماه پیش زمین در این منطقه، بابیان اینکه کلنگ زنی ناحیه صنعتی کالپوش اتفاقی ویژه است که امروز شاهد آن بودیم، تأکید کرد: زیرساخت‌های این ناحیه فراهم می‌شود لذا امیدواریم طبق قولی که داده‌شده تا یک سال آینده تمامی این زیرساخت‌ها تکمیل و شاهد حضور سرمایه‌گذاران باشیم.

او بابیان اینکه ایجاد صنایع تبدیلی در منطقه کالپوش، یکی از نیاز‌های اصلی و ضروری منطقه است، تأکید کرد: باید به سمت صنعت در این منطقه گام برداشته و از تک‌محصولی بودن فاصله بگیریم.

عضو خانه ملت ابراز داشت: هرچه در کشاورزی به سمت صنعتی و مکانیزه شدن پیش برویم، از اشتغال آن کاسته خواهد شد و نیاز است تا با اقداماتی ازاین‌دست، شاهد حضور صنعتگران در این منطقه بوده و فرصت اشتغال ایجاد شود.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه میامی به‌عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته در کشور انتخاب‌شده است، گفت: نیاز است تا مدیریت جهادی در راستای تحقق اهداف این مهم گام برداریم.

انتهای پیام / م

میامی به‌عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته در کشور

برچسب ها: حوادث ، صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.