سیف گفت: در هفته تهران ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی تهران‌شناسی، برنامه‌ای جهت معرفی خانه‌موزه‌ها داریم.

خبرنگار: کاظمی/برنامه‌های هفته تهران/ برگزاری دوره های تهران شناسی در باغ موزه دفاع مقدسمهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه هفته تهران از ۱۲ تا ۱۹ مهر برگزار می‌شود، گفت: در این هفته هر روز نام‌گذاری خاصی دارد و ما هم برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه روز دوازدهم در هشت مسیر برنامه پرسه در شهر را برگزار می‌کنیم، گفت: این برنامه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود و روز شنبه هم با گروهی از عکاسان از خیابان ایرانشهر تا پارک هنرمندان را طی خواهیم کرد که در پارک هنرمندان برنامه ویژه‌ای به همراه عکاسان خواهیم داشت.

سیف با بیان اینکه دوره آموزشی تهران‌شناسی و گردشگری را برای کانون‌های گردشگری مناطق در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد، گفت: سه‌شنبه شب هم ویژه برنامه‌ای برای معرفی خانه‌موزه‌های تهران داریم که از اساتید موزه دعوت کرده‌ایم تا با حضور در خانه‌موزه دکترمعین در خیابان پیروزی اطلاعات مربوط به خانه‌موزه‌ها را در اختیار مردم قرار دهند.
بیشتر بخوانید: تهران‌گردی همسر استراماچونی
او خاطرنشان کرد: با شهر‌های اطراف تهران هم تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده‌ایم که به‌موجب آن اقدام به تبادل تجربیات و گردشگر خواهیم کرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: برنامه دیگر مربوط به برگزاری تور ویژه معلولان است که با نام پاراتور در سطح منطقه ۴ برگزار خواهد شد.

سیف اظهار کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه که دو روز پایانی هفته تهران هستند، طرح پرسه در شهر تکرار و مجموع برنامه‌های ما به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار