فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: راهبرد نیرو‌های مسلح در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اثرگذار است.

فرماندهان به عنوان  پرچمداران  باید اهتمام جدی به فریضه الهی داشته باشندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر فرهاد آریانفر صبح امروز چهارشنبه در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان و مسئولین یگان‌های مستقر در کردستان و کرمانشاه امر به معروف و نهی از منکر را یک استراتژی برای سلامت جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از مفاهیم برجسته فقه شیعه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: هدف از امر به معروف و نهی از منکر گسترش و تعالی مفاهیم و عملکرد‌های خوب و ارزشی و در عین حال حفظ و صیانت از جامعه و جلوگیری از انحرافات در جامعه است که یکی از مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

او بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله تکالیفی است که در مقابل کلام نور داریم و باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

امیر آریانفر با اشاره به آیات و روایات قرآن ادامه داد: آمران به معروف و ناهیان از منکر از رستگاران هستند و بنا به فرموده پیامبر (ص) اولین گروهی هستند که وارد بهشت می‌شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش نابودی طاغوت را اولین اقدام امام (ره) در راستای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: بزرگترین فلسفه تاریخی قیام عاشورای حسینی (ع) نیز منطبق بر امر به معروف و نهی از منکر است.

او بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ارتش از یک برجستگی‌ها برخوردار است و این مدال زرینی برای ما محسوب می‌شود و همانطور که در هنگامه رزم و وقوع حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم بتوانیم پرچمدار باشیم.

امیر آریانفر بیان داشت: راهبرد نیرو‌های مسلح در اجرای این فریضه الهی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و فرماندهان به عنوان متولیان امر و پرچمدار این مکتب باید اهتمام جدی و فراگیر را نسبت به آن داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

راهبرد نیرو‌های مسلح در اجرای این فریضه الهی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.