مداقع تیم صنعت نفت آبادان گفت: هیچ دریافتی تا به امروز نداشتیم و مسئولان باشگاه هم قولی برای پرداخت نداده اند.

محمد اهل شاخه مدافع تیم صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط تیمش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: خدا را شکر که بازی جام حذفی را مقابل قشقایی شیراز پیروز شدیم، اما در کل کادر فنی از عملکرد تیمی بازیکنان چندان رضایت نداشت. دلیل هم این بود که تیم ما سه بازی خارج از خانه داشت و همین مورد هم باعث خستگی  بازیکنان شد.

وی افزود: گل من هم حاصل تلاش همه بازیکنان و اعضای تیم بود و چندان مهم نیست که من گلزنی کنم یا نه مهم نتیجه‌ای است که برای تیم رقم می‌زنیم.

هیچ دریافتی نداشتیم و خبری از پول نیست

مدافع تیم صنعت نفت آبادان در مورد مطالبات معوقه شان عنوان کرد: فکر می‌کنم تنها تیم لیگ برتری هستیم که تا به اینجای مسابقات هیچ دریافتی نداشته ایم و هنوز هم خبری از پول نیست. مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات را رفع کنند. متاسفانه فعلا به بازیکنان قولی مبنی بر پرداخت مطالبات داده نشده، اما امیدوارم طی چند روز آینده مشکل مالی تیم مان حل شود.

مقابل سایپا باید پیروز شویم

مدافع تیم صنعت نفت در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل سایپا به عنوان کرد: سایپا تیمی دونده، سرعتی و جنگنده‌ای  است، اما ما باید با حضور تماشاگران پرتعدادمان در این دیدار پیروز شویم تا روند خوبمان در لیگ را بتوانیم ادامه دهیم.  

عملکرد خوبم مغرورم نمی‌کند

اهل شاخه در خصوص حضورش در تیم منتخب هفته واکنش نشان داد و بیان کرد: عملکرد خوبی در این چند هفته از خودم نشان دادند که باعث خوشحالی است. همچنین نسبت به گذشته تمرکزم را بالاتر بردم تا در بازی‌ها بتوانم موثرتر عمل کنم، چرا که در خط دفاعی باید کاملا متمرکز بود. سعی می‌کنم عملکردم روی افکارم تاثیر نگذارد باعث غرور در من نشود.


بیشتر بخوانید: بدقولی مسئولان باشگاه صنعت نفت/ خبری از پول نیست!


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار