مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: زنگ جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۱۲۰۰ مدرسه استان اردبیل به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها در کانون فرهنگی عصمت اردبیل گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یک هزار و ۲۰۰ مدرسه استان اردبیل آغاز شد تا دانش‌آموزان خیر نیز در امر یاری‌رسانی به همنوعان نیازمند خود مشارکت کنند.

او با اشاره به اینکه حدود ۱۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان نیکوکار استان اردبیل توزیع شده است، بیان کرد: به دنبال ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین کودکان و نوجوانان هستیم تا همواره به یاد اقشار آسیب‌پذیر و افراد نیازمند جامعه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمک‌های خیرین در ۶ ماهه اول سال نسبت به زمان مشابه در سال قبل ۶۵ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: ۶ هزارو ۸۰۰ نفر دانش آموز در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند که موفق شدیم با هدایای جمع آوری شده در مرحله اول جشن عاطفه ها، تمامی لوازم التحریر این دانش آموزان را تامین کنیم.

دشتی با بیان اینکه امروزه دشمنان ایران اسلامی در جنگ اقتصادی سفره های مردم را هدف قرار داده اند، گفت: با وجود مردمی بخشنده و خیرین نیک اندیش ایران، دشمنان هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

او با بیان اینکه نیکوکاران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم در مرحله دوم نیز شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان خیر در جشن عاطفه‌ها باشیم تا بخش مهمی از نیاز‌های ضروری دانش‌آموزان مستمند را رفع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های خیران پیش از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان تحت حمایت استان اردبیل توزیع شده است، اعلام کرد: از جمله اقدامات ارزنده تهیه و توزیع ۶۸۰۰ کیف و لوازم تحریر مدرسه در بین دانش‌آموزان نیازمند است تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر وارد عرصه علم‌آموزی شوند.

دشتی با بیان اینکه جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: با یاری مضاعف‌تر خیران و نیکوکاران می‌توانیم سطح تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت را تا حد بسیاری ارتقا دهیم که بتوانند در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازند.

او به کمک ۱۵۰ میلیون تومانی دانش‌آموزان نیکوکار در جشن عاطفه‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند نیروی مضاعفی را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان اردبیل هدیه دهد تا آن‌ها با پشتکاری مضاعف به تحصیل پرداخته و در آینده به افرادی موفق تبدیل شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمک‌های دانش‌آموزان خیر در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا بین دانش آموزان نیازمندی که توسط همان مدرسه شناسایی شده‌اند، توزیع شود، افزود: مشارکت هر چه بیشتر در جشن عاطفه‌ها، مسیر توانمندسازی کودکان و نوجوانان تحت حمایت را هموار خواهد کرد تا علاوه بر خود، خانواده‌شان را نیز به سوی خوداتکایی هدایت کنند.

انتهای پیام/ح

توزیع ۱۸۰ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان نیکوکار اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.