با حضور مسئولان استانی، مراسم تجلیل از فعالان گردشگری این استان روز ۱۱ مهر ماه در محل نگارخانه شاه اسماعیل صفوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این مراسم در هفته گرامیداشت گردشگری برگزار می شود.

او با اشاره به اهمیت گردشگری به عنوان محور نخست توسعه استان اردبیل افزود: اهمیت فعالیت فعالان گردشگری در توسعه اقتصادی و  فرهنگی استان بر کسی پوشیده نیست و به همین منظور تقدیر از تلاش آن ها کمترین اقدام ممکن است.

فرشی با تاکید به اینکه از پارسال برنامه های متنوعی برای توسعه گردشگری انجام شده است، گفت: از جمله در دو بخش تبلیغات و اطلاع رسانی به صورت گسترده فعالیت داشتیم و توانستیم با مجموعه اقدامات جذب و ماندگاری گردشگران را افزایش دهیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: در سال جاری با رشد ورود مسافران و ماندگاری آن ها مواجه هستیم و بسیاری از جاذبه های گردشگری این استان به صورت گسترده معرفی شده است.

فرشی تاکید کرد: به منظور افزایش ماندگاری مسافران،  برنامه های آموزشی تا پایان سال تداوم خواهد داشت تا بتوانیم نسبت به توانمندسازی فعالان گردشگری که در ارتباط مداوم با مسافران هستند، اقدام کنیم.

انتهای پیام/ع

گردشگری به عنوان محور نخست توسعه استان اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.