رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از آمادگی کامل کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد اکبری رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت : کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با تلاش شبانه روزی در خط مقدم تامین نظم و امنیت عمومی جامعه هستند و در عمل این مهم را ثابت کرده اند.

او گفت : خدمت به زائران حضرت امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که نصیب همکاران ما در بخش‌های مختلف شده و پلیس پیشگیری می‌کوشد با نگاهی جامعه محور ضمن گسترش تعامل با نهاد‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت سرمایه اجتماعی، از مردم در تامین امنیت خودشان کمک گرفته و آماده خدمت رسانی وبرقراری امنیت زوار اربعین حسینی هستند.

 اکبری افزود: علاوه بر اقدامات تامینی، انتظامی و ترافیکی در طول مسیر از توانمندی و ظرفیت موسسات حفاظتی و مراقبتی برای خدمت رسانی مطلوبتر به زوار نیز استفاده می‌شود.

او به زائرین حسینی گفت: ضمن همراه داشتن مدارک قانونی برای خروج از کشور در مسیر تردد از عجله و شتاب پرهیز و به راهنمای‌های ماموران نیروی انتظامی توجه و با آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

تلاش شبانه روزی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها  در خط مقدم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.