دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از روز اولی که می‌خواستم قراردادم را تمدید کنم آن معاونی که اکنون استعفا داده مرا مقابل هواداران قرار داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان اظهار داشت: تیممان از لحاظ روحی افت شدیدی پیدا کرد و بعد از بازی با پرسپولیس جو منفی در تیم حاکم بود که گل نخوریم، اما امیدوارم از این به بعد اوضاع درست شود.

او درباره اینکه هواداران اعلام کردند حسینی افت کرده است بیان داشت: از روز اولی که می‌خواستم قراردادم را تمدید کنم آن معاونی که اکنون استعفا داده مصاحبه‌ای را انجام داد و گفت حسینی شرط گذاشته و فکر کنم اولین کسی بود که حرف های داخلی را به بیرون منتقل می کرد و مرا مقابل هواداران قرار داد. جو سنگینی علیه من شد و می‌دانستم امسال کار سختی دارم و اگر انتقاد‌ها سازنده باشد من گوش می‌کنم و هواداران حق دارند و آن‌ها صاحب اصلی تیم هستند.


بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها به مصاف بشیکتاش ترکیه می‌روند


حسینی بیان کرد: در این چند سال اخیر که گلر دوم استقلال بودم با انرژی‌های هواداران توانستم بازی کنم و اگر آن‌ها نبودند به شرایط فعلی نمی‌رسیدم و الان هم حق دارند معترض باشند، اما اینطور نباشد گه من گل بخورم بگویند حسینی، اگر تیم گل می‌زند همه تیم زحمت می‌کشند و اگر گل بخورند همه مقصرند و همه چیز به دروازه بان بستگی ندارد و این خط دهی‌ها از جای دیگر است تا من را خراب کند و من هم هیچ جای دیگری ندارم و تا اینجا هم به لطف خدا آمدم و فقط تلاش می‌کنم تا جواب هواداران را بدهم.

حسینی ادامه داد: اگر در بازی‌های قبلی بد شانسی نمی‌آوردیم شاید پنج، ۶ امتیاز بالاتر بودیم، اما تیم ما به برد احتیاج داشت و جو تیم بهتر شد.

او‌درباره اینکه رقیب ندارد گفت: اصلا اینطور نیست بگویند رقیب دارم یا ندارم. بازیکن مگر دوست ندارد ستاره شود؟ خدا شاهد هست من نهایت تلاشم را کردم و دوست دارم در استقلال ستاره شوم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار