معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از تجهیز ۱۰۰ آمبولانس به دارو و ملزومات پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قباد محمدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به تجهیز ۱۰۰ آمبولانس به دارو و ملزومات پزشکی در مسیر تردد زوار اربعین، گفت : ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است.

او گفت : تیم‌های درمانی و پزشکی در گوشه و کنار مسیر عتبات عالیات در استان با هدف تامین سلامت زوار اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی به‌صورت شبانه‌روزی از کنگاور تا خسروی به زوار در راستای مراقبت‌های بیماری و ارائه دارو‌های رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

او گفت: ۱۰۰ آمبولانس، ۱۰ اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد امدادرسانی در اربعین امسال آماده خدمات‌رسانی است.

محمدی با اشاره به مجهز بودن ۱۰۰ آمبولانس مسیر تردد زوار اربعین به دارو و ملزومات مورد نیاز، افزود: دارو و ملزومات مصرفی مازاد شامل باند، گاز، سرنگ، آنژیوکت و... در اختیار بیمارستان‌های مسیر تردد، مراکز بهداشتی، درمانی به‌خصوص قصرشیرین و خسروی قرار داده خواهد شد.

این مسؤول در پایان از زوار اربعین حسینی خواست دفترچه‌های درمانی خود را در سفر به همراه داشته باشند و افزود: ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار نیازمند دفترچه‌های درمانی است .

 

 

انتهای پیام/د

ارایه خدمت و تحویل دارو به زوار

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.