خجسته پور گفت: هماهنگی برای نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در سطح شهر‌ها و معابر استان یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی استاندار سمنان در جلسه شورای پایش تصویری استان سمنان ضمن بیان اینکه راه‌اندازی دوربین‌های پایش شهری می‌توانند کارکرد‌های خوبی را داشته باشند، گفت: طی تفاهم‌نامه منعقدشده با شهرداری سمنان و پلیس راهور طرح پایش تصویری اجرا و در صورت موفقیت در سه شهر استان اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه مطابق دستورالعمل‌های موجود، متولی اصلی پایش تصویری در سطح استان سمنان، شهرداری‌ها هستند، افزود: دستگاهی‌های نظارتی، اطلاعاتی، امنیتی و استانداری می‌توانند از این زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه اتفاقات خوبی در سطح استان درزمینهٔ پایش تصویری رخ‌داده که باید این مقوله تقویت شود، ابراز داشت: یکی از ضرورت‌های این امر، کارایی مطلوب دستگاه‌های پلیس در هر دو حوزه نظارتی و ترافیکی است.

خجسته پور بابیان اینکه نیاز است تا شهرداری به‌صورت تخصصی، موارد و مفادی که باید در قرارداد پایش تصویری ذکر شود را در نشست‌های تخصصی مدنظر قرار دهد، تأکید داشت: یک شرکت دانش بنیان طی تفاهمی با شهرداری سمنان و راهور در مرکز استان این ماموریت را انجام می‌دهد، لذا در صورت موفقیت آمادگی داریم بلافاصله در سه شهر بزرگ دیگر استان که ویژگی‌های مشترکی را دارند، این مبحث را اجرایی کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت پایش تصویری و نصب دوربین‌های نظارتی، ترافیکی و ثبت تخلفات، گفت: هماهنگی برای نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در سطح شهر‌ها و معابر استان یک ضرورت است.

حسن اسلامی راد افزود: طی جلسه‌ای تخصصی و کارشناسی، با حضور مدیران شرکت مجری طرح و مسئولان شهری سمنان، مباحث پیرامون این موضوع بررسی و امکان سنجی و در صورت تائید عملیات اجرایی در فاز اول آغاز خواهد شد.

انتهای پیام / م

شهر‌های استان سمنان به زیرساخت پایش تصویری مجهز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.