برای اولین بار در کشور طرح جامع گردشگری الکترونیک توسط استان فارس راه اندازی می‌شود.

اجرای طرح جامع گردشگری الکترونیک در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: مطالعات طرح جامع گردشگری برای اولین بار در کشور توسط استان فارس تا دو سال دیگر اجرایی می‌شود.

روح الله روانشاد افزود: استفاده از طرح‌های الکترونیک و آشنایی با روش‌های فروش کسب و کار‌های گردشگری و صنایع دستی نقش به سزایی در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رونق این حوزه‌ها خواهد داشت.

او ادامه داد: طرح ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه گردشگری الکترونیک برای نخستین بار در کشور توسط استان فارس در دست بررسی و تهیه است که در آن آمار و اطلاعات کامل مورد نیاز در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بسته‌های سفر در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می‌گیرد.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس به بررسی موانع فروش محصولات صنایع دستی اشاره و تصریح کرد و افزود: نداشتن بسته بندی مناسب محصولات، آشنا نبودن با بازار‌های هدف و سلایق مشتریان، نبودن نام و نشان تجاری و کاربردی نبودن محصولات صنایع دستی از مهمترین موانع فروش این آثار است.
انتهای پیام/م

اجرای طرح جامع گردشگری الکترونیک در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.