معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در راستای حذف دلالان از پایانه امام رضا (ع) طرح نصب گیت وایزوله کردن سالن‌ها و جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه اجرایی می‌شود.

حذف دلالان از پایانه مسافربری امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در بازدید از پایانه امام رضا (ع) که با حضور شهردار مشهد انجام شد، گفت: مسافران زیادی از ورودی پایانه امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شوند که متاسفانه وضعیت مناسبی هم ندارد و نیازبه ساماندهی دارد که مطالعات آن در حال انجام است.

او ادامه داد: یکی از مشکلاتی که زائران و مسافران از آن گلایه داشتند حضور دلالان در پایانه امام رضا (ع) است که فضایی به دور از آرامش و امنیت را برای آن‌ها ایجاد می‌کند، که برای رفع این مشکل طرح ایزوله کردن و ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه در حال اجرا می‌باشد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه به دلیل ایزوله نبودن و نداشتن گیت، دلالان امکان حضور در محل فروش بلیت را دارند، گفت: برهمین اساس در طرح جدید، شرکت‌های فروش بلیت جمع آوری و ۱۰ کانتر در هسته مرکزی سالن اصلی پایانه ایجاد خواهد شد.

کاظمی افزود: بر اساس این طرح، فروش بلیت از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی خارج از پایانه انجام و فروش بلیت درپایانه از سوی شرکت‌ها ممنوع خواهد بود و تنها یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس و در صورت خالی بودن صندلی، کانتر‌ها می‌توانند نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.

او ادامه داد: همچنین در ورودی سالن‌های ترانزیت گیت عبور نصب خواهد شد که تنها مسافران و از طریق بارکد بلیت می‌توانند از آن عبور کنند و وارد سالن و سپس جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافر شوند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: جابه‎جایی و احداث پایانه شرق جاده ابریشم نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که پیگیر اجرایی کردن آن هستیم.

انتهای پیام//ح. ص
 


نصب گیت و ایزوله شدن جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافران از آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.