فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در قالب طرح آبرو محله در رأس هیئتی با خانواده شهیدان "سلطانی" دیدار و گفت و گو کرد.

خانواده شهیدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان "سلطانی"، گفت: شهدا و خانواده شهدا بی‌تردید بیشترین نقش را در اقتدار و امنیت امروز میهن اسلامی ایران دارند، زیرا قطره قطره‌ی خون این عزیزان درخت تنومند انقلاب ما را پرورش داده است.

او ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، ما آنچه داریم اعم از اقتدار، عزت و صلابت و آبرویی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا کسب کرده بخاطر وجود شهدای گرانقدر ماست.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: این استمرار و شهادت در خانواده‌ها در واقع باعث عزت، آبرو و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه بوده است.

مادر شهیدان سلطانی با بیان خاطرات حضور فرزندان شهیدش در ۸ سال دفاع مقدس و نحوه شهادت آن‌ها، گفت: فرزندم علی در آخرین مرحله اعزام خطاب به من و پدرش گفته بود که می‌روم و شهید می‌شوم و جنازه‌ام هم برنمی‌گردد، گویا خودش از شهادتش خبر داشت.

او  با اشاره به حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در منزل، ادامه داد: اگر فرزندان من یا فرزندان شما نمی‌رفتند چه کسی می‌خواست این آب و خاک را نگه دارد؟ آن‌ها رفتند و جانشان را فدا کردند که ما در امنیت باشیم، ان شاالله شما مرزبانان را خدا نگه دارد، من همیشه شما را دعا می‌کنم.

در پایان این دیدار از سوی سردار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به رسم یادبود به خانواده شهید " سلطانی" که ۳ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده، هدیه و لوح تقدیری اعطا شد.

انتهای پیام//ح. ص


دیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهیدان سلطانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.