رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در زمینه تقوا و عدالت در مقابله با فساد از حوزه قضایی شهرستان خاتم بازدید شد.

دادگستری شهرستان خاتم بعنوان برترین حوزه قضایی در استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامعلی دهشیری رئیس‌کل دادگستری استان یزد، با همراهی قائم‌ مقام دادگستری و چند تن از معاونین دادگستری باهدف ارتقاء سطح خدمات قضایی به مردم و افزایش کیفیت امور مرتبط و تسهیل ارائه خدمات به مراجعین از حوزه قضایی شهرستان خاتم بازدید کرد.

او در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: هدف از این بازدید بررسی مسائل، مشکلات و موانع، تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف و ایجاد ساز کار‌های ارتقای کیفی و کمی عملکرد و کارایی این حوزه با رویکرد جدید ریاست قوه قضائیه در سند تحول قضائی است..

دهشیری افزود: حوزه قضایی شهرستان خاتم بابررسی پرونده‌ها به عنوان یکی از برترین حوزه‌های قضایی استان مطرح شد و بررسی، مطالعه و کاهش آمار پرونده‌ها و معمر و مسن بود.

در ادامه این بازدید یک جلسه با حضور تمام کارکنان اداری وحوزه قضایی برگزار شد، ضمن استماع دغدغه‌ها و مشکلات کارکنان دادگستری شهرستان خاتم به وسیله مقام‌های قضایی ارشد استان، دقایقی نیز رئیس دادگستری استان به ایراد سخن پیرامون سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول پرداخت.

در پایان از رئیس دادگستری شهرستان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از کارکنان ایثارگران، جانبازان وکارمندان برتر حوزه قضایی شهرستان با دادن لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد .

انتهای پیام/ ت

دادگستری شهرستان خاتم  برترین حوزه قضایی در استان یزد است

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار