مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارخانه سیمان مارگون تا الان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی گاز دارد.

بدهی میلیاردی کارخانه سیمان مارگون به شرکت گازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه سرمایه گذار کارخانه سیمان خارجی است گفت: در جایی که ما باید راه را برای سرمایه گذار خارجی باز کنیم، جلوی این سرمایه‌گذار خارجی سنگ اندازی می‌کنیم.

کیانی با بیان اینکه محصولات این کارخانه با قیمت تمام شده از گمرک بوشهر صادر می‌شود افزود: در این شرایط اقتصادی چزا کنتور گاز کارخانه‌ای که ارز آوری برای کشور دارد را کم می‌کنند که تولید این کارخانه کم شود در صورتی که این واحد جهت رفع محرومیت زدایی در استان تاسیس شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: اگر قطعه‌ای از این کارخانه دچار خرابی شود باید با دور زدن تحریم‌ها به سختی آن را از آلمان وارد کنیم.
او اضافه کرد: تولیدات این کارخانه قدرت رقابت با سایر رقبا را ندارد باید نسخه دیگری برای مشکلات این کارخانه پیچیده شود.

مدیر عامل شرکت گازاستان هم در این جلسه گفت: این کارخانه در هر ۱۴ روز ۶۰۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز دارد که تا الان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی این کارخانه است.

رحمان خادم با بیان اینکه ما هم باید جوابگوی دستگاه‌های نظارتی خود باشیم افزود: ما مشکلات این واحد‌های تولیدی را هم پذیرفتیم، اما در صورت دریافت نکردن مطالبات خود باید جوابگوی دریافت نکردن مطالبات دولت باشیم چرا که اگر یارانه پرداخت نشود دولت دچار مشکل می‌شود.

همچنین در این جلسه به مشکلات سهمیه سوخت ماشین‌های حمل بار کارخانه سیمان یاسوج، مشکل آب شرکت بهنوش، مزارع پرورش ماهی، تامین مالی بنگاه‌های تولیدی و بخشودگی جرایم کارفرمایان بررسی شد.
انتهای پیام/غ

صادرات سیمان مارگون از گمرک بوشهر

برچسب ها: صادرات ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.