نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی بالای ۸۰ درصد نهایتاً تا ۲۲ بهمن امسال به اتمام می‌رسد.

پروژه‌های نیمه‌تمام تا ۲۲ بهمن امسال به اتمام می‌رسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، منصور مرادی نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس، با اشاره به بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از این شهرستان اظهار داشت: در این بازدید‌ها مقرر و دستور داده شد که پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی بالای ۸۰ درصد تکمیل و نهایتاً تا ۲۲ بهمن امسال به اتمام برسد.

او افزود: همچنین معاون رئیس جمهور دستور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تا سال آینده صادر کرد و امیدواریم همه مسئولان در این راستا همکاری لازم را انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس تصریح کرد: تاکنون ۲۵ مدرسه در مریوان ساخته و یا در حال اتمام بوده و خوشبختانه پروژه‌ها از پیشرفت خاصی برخوردار است.

مرادی گفت: به‌زودی عملیات ساخت چند مدرسه‌ای دیگر کلنگ‌زنی می‌شود تا بلکه مشکل کمبود فضای آموزشی دانش‌آموزان در سطح شهرستان مریوان برطرف شود.

انتهای پیام/ز

پروژه ای نیمه تمام در کردستان تا دهه فجر امسال به اتمام می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.