به مناسبت هفته ملی کودک بیش از هزار برنامه در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

اجرای بیش از هزار برنامه در هرمزگان به مناسبت هفته ملی کودکمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: به مناسبت هفته ملی کودک بیش از هزار برنامه در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

ناهید سلیمانی افزود: برپایی نمایش دستاورد‌های کودکان و نوجوانان، اکران فیلم، راه اندازی ۲ کتابخانه سیار روستایی در روستا‌های بندرعباس و بخش فین، برگزاری کارگاه‌های فرزند پروری، نشست با هنرمندان و دیدار کودکان با مسئولان از جمله این برنامه‌ها است.

او گفت: با همکاری دستگاه ها‌ی اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها نیز ویژه برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: جشن هفته ملی کودک هم ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز ۱۶ مهرماه  در ساحل بندرعباس زیر پرچم برگزار می شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان هم با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده ها در تربیت فرزندان گفت: کودکی حساس ترین دوره زندگی و زمان شکل گیری شخصیت هر فرد محسوب می شود.

امیر تیموری  افزود: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت ها در این زمینه است و در عدالت اجتماعی نباید از کودکان مناطق روستایی غفلت کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان هم گفت:کودکان آینده سازان جامعه هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

یگانه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی بر روح و جسم کودکان و نوجوانان گفت: باید این آسیب‌ها را مدیریت کرد و به جوانان قبل از ازدواج و تشکیل خانواده آموزش‌های صحیح تربیت فرزند و فرزند پروری ارائه شود.

او افزود: آموزش به والدین برای نحوه برخورد و حتی گذراندن اوقات شاد با فرزندانشان در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت هم علاوه بر برنامه‌های درون سازمانی با اجرای برنامه‌های برون سازمانی برای برگزاری هرچه بهتر هفته ملی کودک و فرهنگ سازی همکاری کنند.

۱۳ تا ۱۹ مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.