راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در سنگاپور

شرکت Volocopter به طور جدی به دنبال راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در در سنگاپور است.

راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در سنگاپوربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع Volocopter اعلام کرده است این شرکت با عزمی راسخ در پی راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های هوایی در کشور سنگاپور است. تاکسی‌های پرنده در سنگاپور خدمات متنوعی را با قیمت مناسب به مسافران ارائه می‌دهد. با توجه به ترافیک سنگین و شلوغی بیش از اندازه در شهرهای بزرگ جهان تاکسی‌های پرنده می‌تواند به راحتی و با سرعت زیاد مسافران را به مقصد مورد خود برسانند.


بیشتر بخوانید: ورود بوئینگ به حوزه تاکسی‌های پرنده خودران


الکساندر زوسل رئیس شرکت Volocopter  در مورد فعالیت‌های این شرکت گفت: "ما در تلاش‌هستیم تا در ماه‌های آینده تاکسی‌های پرنده را به سرویس همگانی در سنگاپور تبدیل کنیم. شرکت Volocopter برنامه‌هایی را برای احداث خطوط پرواز تاکسی‌های پرنده در آلمان و دوبی در نظر گرفته است. در آینده شاهد حضور این دسته از وسایل نقلیه در آسمان شهرها خواهیم بود."

راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در سنگاپور

حضور تاکسی‌های پرنده در آسمان سنگاپور

شرکت Volocopter با دو هدف اصلی تاکسی‌های پرنده را تولید و طراحی می‌کند. یکی از این هدف‌های تجاری‌سازی سرویس تاکسی‌های پرنده با جابه‌جایی گردشگران و دیگری حمل‌ونقل سریع، آسان و ارزان قیمت شهروندان شهرهای بزرگ جهان است. اولین محلی که قرار است سرویس تاکسی‌های پرنده در آن راه‌اندازی شود جزیره تفریحی Sentosa است.

سالانه صدها هزار گردشگر از سراسر جهان به جزیره اسنتوزا سفر می‌کنند. از همین رو تاکسی‌های پرنده در این جزیره به شدت کاربرد داشته و می‌تواند بر تعداد گردشگران بی‌افزاید. Volocopter برای گسترش سرویس تاکسی‌های پرنده خود از نیاز حمایت‌کننده‌های مالی دارد. شرکت‌های اینتل و دایملر برای همکاری‌های مالی و فنی از Volocopter اعلام آمادگی کردند. 

راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در سنگاپور

تاکسی‌های پرنده Volocopter تا کنون هزار پرواز داشته‌اند و طبق اسناد اعلام شده شرکت سازنده تولید هر دستگاه از این وسایل نقلیه میلیون‌ها دلار هزینه دارد. هر کدام از تاکسی‌های پرنده Volocopter به ۱۸ موتور مجهز هستند.

انتهای پیام/

تصمیم Volocopter برای راه‌اندازی سرویس تاکسی‌های پرنده در سنگاپو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار