سرلشکر موسوی گفت: دشمن اگر دچار اشتباه محاسباتی شده و تصمیم غلطی بگیرد، دود آتش این غلط، چشم خودش را کور می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز از نقاط استقرار سامانه‌های پدافندی و آمادگی این یگان‌ها و آمادگی خلبانان نیروی هوایی بازدیدی صورت گرفت.

سرلشکر موسوی از نزدیک در جریان آمادگی سامانه‌های شبکه یکپارچه پدافندی این منطقه از جمله سامانه‌های اس ۳۰۰، رعد، مرصاد، فتح ۲، طبس، هاگ و مراکز کنترل و فرماندهی یگان‌های ارتش و سپاه قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: وجود ۱۴ دپوی زیر زمینی اتوماتیک در ایران


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا بیان داشت: آمادگی روحی، انگیزه و مهارت بالای کارکنان عامل بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده‌ای محسوب می‌شود و سطح بالای این آمادگی که امروز گوشه‌ای از آن مشاهده شد جای بسیار خوشحالی و امیدواری دارد و باید به این جوانان و مدافعان پرتلاش مرز‌های ایران اسلامی افتخار کرد.

نیروهای پدافند در بومی سازی سامانه‌ها سربلند شدند/ دشمن بداند دود هر اشتباه چشم خودش را کور می‌کند

گسترش سلاح های تاکتیکی در کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: باید آماده باشیم حتی اگر با احتمال ضعیف قرار باشد اتفاقی برای کشور ما بیفتد با تمام وجود و با نثار جان از حدود و ثغور کشور دفاع کنیم و اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خدشه‌ای به امنیت کشورمان وارد شود و نیروی پدافند برای دستیابی به سامانه‌های پیشرفته پدافندی که بخشی از آن مورد ارزیابی قرار گرفت موفق شده اند ضمن بومی سازی بسیاری از این سامانه‌ها، دانش پیچیده سیستم‌های پدافندی روز دنیا را با استفاده از تاکتیک‌ها و روش‌های ابداعی خاص، در اختیار بگیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما با پیش‌بینی و برآورد وضعیت‌های احتمالی مختلف سعی می‌کنیم که خودمان را از نظر گسترش سلاح‌ها و یگان‌های راهبردی و تاکتیکی برای سخت‌ترین وضعیت آماده کنیم و این انعطاف را داشته باشیم که در صورت تغییر وضعیت‌ها بتوانیم به بهترین نحو ممکن ماموریتمان را انجام دهیم.

او گفت: سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه از ابعاد مختلف به برکت حضور جوانان مومن و متخصص در وضعیت آمادگی مطلوب قرار دارند و حتی در مقابل سخت‌ترین وضعیت احتمالی و پیش‌بینی شده به بهترین شکل ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهندو جای هیچ نگرانی برای مردم شریفمان وجود ندارد.

امیر سرلشکر موسوی اظهار داشت: ما تجربیات ارزشمندی از محاسبات غلط دشمنان هم در کشور خودمان ودر دوران دفاع مقدس و هم در اتفاقات رخ داده در سایر کشور‌های منطقه که بر اساس محاسبات غلط و مشاوره کارشناسان ناشی به وقوع پیوسته، داریم. الان هم دشمن بداند که اگر دچار اشتباه محاسباتی شده و تصمیم غلطی بگیرد، دود آتش این غلط، علاوه بر اینکه چشم خودش را کور می‌کند دامن برخی کشور‌های منطقه را هم خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
الان ما نیاز به سلاح های لیزری و الکترومغناطیسی و سلاح های جنگ فضایی داریم

امیدوارم به زودی از این سلاح ها هم بسازیم اون موقع یه تنه کل دنیا رو حریف میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
افرین عالیه