مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۹ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۹ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره انواع سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و کابل برق در حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق سابقه دار و حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان  بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت:با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به ارتقاء آرامش عموم شهروندان خصوصا دانش آموزان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت یک هفته در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲۷ معتاد متجاهر در شهرستان بابل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.