سردار وحیدی گفت: کشور‌های منطقه که ظالمانه عمل کردند امروز درخواست عذرخواهی از ایران را دارند.

کشور‌های ظالم منطقه امروز درخواست عذرخواهی از ایران دارندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در مراسم آغاز سال تحصیلی این دانشگاه که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی ما همزمان با مقطعی شد که اقتدار بیشتری از ایران به جهان نشان داده شد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: امروز ما در نقطه عطف قرار داریم که در آن دشمن می‌خواهد با فشار ایران را به زانو در بیاورد، اما پیروزی‌های درخشانی که توسط رزمندگان اسلام در جغرافیای مختلف به وقوع پیوست و توانمندی‌هایی که عرضه شد تمام کارشناسان غربی را به وحشت انداخته و محاسبات آنها را بهم ریخت.


بیشتر بخوانید: دانش آمریکایی‌ها در ساخت تجهیزات نظامی ناقص است/ بودجه‌ای که صرف تسلیحات بی‌کیفیت می‌شود


او با بیان اینکه برخی از کارشناس‌ها می‌گویند امروز اقتدار کوچک آمریکا از بین رفته و  نفوذ ایران از منطقه خارج شده است، گفت: ما اراده تصمیم داریم که با هواپیمای آمریکایی چگونه برخورد و آن را منهدم کنیم  و یا کشتی انگلیسی را توقیف کنیم.

وحیدی تصریح کرد: این اراده اعلام می‌کند با وجود اینکه تمام پارامتر‌ها می‌گوید ایران باید مذاکره کند، اما دست رد به سینه طرف مقابل زده می‌شود، یعنی هندسه قدرت بهم ریخته شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: این ایام یکی از همان نقاط عطف است و کشور‌های منطقه که ظالمانه عمل کردند امروز درخواست عذرخواهی از ایران را دارند تا عواطف جمهوری اسلامی را به سمت خود بکشند.

او گفت: برخی‌ها می‌گویند اروپایی‌ها در این فشار‌ها تأثیر ندارند، اما در همین موضوع استاکس‌نت ۶ دستگاه جاسوسی اروپایی و آمریکایی با هم همکاری داشتند؛ ما در شرایط سختی قرار داریم و به همین دلیل وظایف ما خیلی بیشتر شده است، چرا که خداوند دست قدرت خود را دوباره از ایران نشان داده است.

وحیدی افزود: ما وقتی در این شرایط هستیم به حقانیت راه خود بیش از پیش اعتماد می‌کنیم؛ امروز بعد از گذر از مسائل مختلف به این نقطه عطف رسیدیم و باید به این موضوع در دانشگاه عالی دفاع ملی توجه کنیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه برای ما در دانشگاه عالی دفاع ملی درک و اقدام در این موضوع بسیار مهم است، افزود: ما در دانشگاه فقط نباید دنبال انتقال دانش باشیم، بلکه باید جریان حرکت رو به جلو کشور را سرعت دهیم، ما وقتی تولید قدرت کردیم باید از آن برای حرکت جهان استفاده کنیم.

وحیدی با بیان اینکه ما باید در جهت دانشگاه عالی دفاع ملی تمدن ساز باشیم و برای این موضوع به فکر دانشجویان نیاز داریم، تصریح کرد: مهم این است که تفکر انقلابی و بینش حرکت در افق‌های بلند را داشته باشیم، رهبر معظم انقلاب این دانشگاه را هسته سخت دانستند و ما باید به این فرمایش توجه و به مبانی آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار