بررسی وضعیت آب شرب روستایی تالش

وضعیت آب شرب روستا‌های شهرستان تالش بررسی شد.

بررسی وضعیت آب شرب روستایی تالشبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محب علی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در جلسه بررسی وضعیت آب شرب روستایی شهرستان تالش، گفت: ۱۶۳ روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارندو هم اینک ۳۰ هزار مشترک روستایی زیر پوشش شبکه آبرسانی هستند.

او با بیان اینکه، منبع تامین آب شرب این روستا‌ها ۵۴ حلقه چاه و ۱۹ دهنه چشمه است، افزود: ۶۲ باب مخزن و ۵۶ واحد ایستگاه پمپاژ در این روستا‌ها در مدار بهره برداری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه، امسال ۸ طرح آبرسانی روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای شهرستان تالش تعریف شده است، گفت: ۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها تصویب شده که با تخصیص آن عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز می‌شود.

محب علی رنج ور در پایان تصریح کرد: شرکت آبفار برای نگهداری از تاسیسات آبرسانی و بازسازی تاسیسات فرسوده با مشکلات مالی مواجه است که از فرماندار تالش درخواست داریم تا از اعتبارات تملک دارایی‌های استان، برای حوزه آب شرب روستایی این شهرستان اعتبارات ویژه‌ای را در نظر بگیرند تا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته تری را به مشترکان ارائه دهیم.

 

انتهای پیام / ق 

 

وضعیت  آب شرب روستایی  تالش  بررسی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.