مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در ایام اربعین اجازه افزایش قیمت غیرقانونی برای جابجایی مسافران داده نمی‌شود.

افزایش قیمت غیرقانونی برای جابجایی مسافران در اربعین نداریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در آستانه ایام اربعین اجازه هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و خارج از نرخ مصوب به ناوگان حمل و نقل عمومی داده نمی‌شود، گفت : در همین راستا نظارت بر شرکت‌های مسافربری و پایانه‌های حمل و نقل خصوصا پایانه شهید "کاویانی" تشدید شده و به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

او گفت : همچنین از زمان آغاز طرح اربعین (۱۳ مهر)، انجام هرگونه سرویس‌های دربستی برای ناوگان حمل و نقل عمومی ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین از محدودیت تردد ناوگان حمل و نقل سنگین و همچنین خودرو‌های حامل مواد خطرناک در بازه زمانی طرح اربعین هم خبر داد و گفت: در صورت نیاز مسیر‌های جایگزین برای این خودرو‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

کرمی گفت: تدابیر لازم برای تامین سوخت، لاستیک و روغن مورد نیاز ناوگان حمل و نقل که در ایام ربعین جابجایی زوار را بر عهده دارند نیز اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز باید برای این ایام آماده و تجهیز باشند، گفت: در صورت نیاز باید شرایط اسکان مسافران و زائرین نیز فراهم شود.

او افزود: طرح اربعین از ۱۳ مهر ماه در کرمانشاه آغاز می‌شود و تا پایان مهر ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

نظارت بر شرکت‌های مسافربری و پایانه‌های حمل و نقل

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.