بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خدا را شکر پس از چند بازی به برد دست پیدا کردیم، تیم ما تحت فشار بود و امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از دیدار با گل ریحان البرز اظهار داشت: خدا را شکر پس از چند بازی به برد دست پیدا کردیم. تیم ما تحت فشار بود و امیدوارم این برد کلیدی باشد برای لیگ و جام حذفی تا به جمع مدعیان باز گردیم.

او در ادامه افزود: اکثر تیم‌ها از جمله فولاد حذف شد. تیم‌ها برابر استقلال و پرسپولیس با انگیزه بازی می‌کنند و بازیکنان حریف در سطح بالایی قرار دارند.

او درباره مرتضی تبریزی گفت: امکان دارد برای هر بازیکنی چنین مشکلاتی پیش بیاید. می‌خواهم هواداران صبور باشند. مرتضی بازیکن بزرگی است و شک نکنند تبریزی تا آخر فصل برای ما گل‌های زیادی می‌زند.


بیشتر بخوانید: زرینچه: مطمئن باشید بچه‌ها روز به روز تلاش می‌کنند تا شرایطشان در زمین بهتر شود


بازیکن تیم استقلال درباره خط حمله استقلال، اظهار داشت: محسن کریمی رباط پاره کرده و شیخ دیاباته مصدوم است. فعلاً فقط مرتضی تبریزی را داریم، اما ما بازیکنان خیلی خوبی مثل سجاد آقایی داریم. در تیم ما جوانان خوبی وجود دارند. این فشار‌ها روی تیم ما کار را سخت می‌کرد، چون که در خیلی از بازی‌ها در دقایق آخر گل خوردیم، اما خدا را شکر از این فشار خارج شدیم.

رضاوند درباره پنالتی‌هایی که استقلالی‌ها از دست می‌دهند، گفت: به نظر من همه این اتفاقات از روی فشار است، شک نکنید با این هواداران به بالای جدول خواهیم رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار