دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک در دو عملیات موفقیت آمیز در این شهرستان خبرداد.

کشف بیش از نیم تن تریاک در ایرانشهر /۴قاچاقچی دستگیر شدندمحسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر ادر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  طی دو عملیات جداگانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ایرانشهر و پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته و اخذ دستور قضایی سه دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ کشف و توقیف شد.

او افزود: از خودرو‌های مذکور، ۵۱۰ کیلوگرم تریاک دوقبضه سلاح کلاش، چهارتیغه خشاب جمعا حاوی ۱۱۵ عدد فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط و چهارنفر متهم نیز دستگیر شدند.

گل محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، برخورد جدی با سوداگران مرگ را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و بیان نمود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق بر اثر شیوع توزیع و مصرف موادمخدر در جامعه می‌باشد که با توجه به سیاست جنایی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مقابله قاطعانه و قانونی با اینگونه از جرائم در حفظ کیان خانواده بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

کشف بیش از نیم تن انواع مواد مخدر در دو عملیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.