رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اصلاح و ایمن‌سازی راه‌های پرخطر در مسیر تردد زائران اربعین از کنگاور تا خسروی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۸۵ درصد از محور‌های استان کرمانشاه با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران به سمت استان ایلام قرار دارد و همچنین از طرفی هم با بازگشایی مرز خسروی، در مسیر زائران حسینی قرار می‌گیرد.

او با توجه به حجم تردد زائران در محور‌های استان، گفت : تدابیر ویژه‌ای برای تردد هرچه بهتر و ایمن‌تر زائران اربعین اندیشیده شده، در این خصوص هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سطح استان صورت گرفته است.

او با اشاره به ایمن‌سازی پل‌ها، پرتگاه‌ها، اصلاح تابلو‌های راهنمای مسیر‌ها و افزودن آن‌ها، افزود: با همکاری دستگاهی ذی‌ربط کل مسیر‌های منتهی به مرز خسروی و همچنین مرز مهران، نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو و علائم اقداماتی صورت گرفته است.

او از آمادگی مدیریت ترافیکی و هدایت خودرو‌ها با توجه به افزایش حجم تردد خودرو‌ها به مسیر‌های مختلف و همچنین سمت مرز‌های خسروی و مهران خبر داد و افزود: نیرو‌های گشتی پلیس راه برای خدمات‌رسانی به زوار به صورت شبانه‌روز در مسیر‌های مختلف همراه با نیرو‌های امدادی مستقر شده‌اند.

حیدری افزود: اکثر مقاطع در طول محور‌های استان به خصوص مسیر‌ها به سمت قصرشیرین که عمده محور است به صورت یک طرفه و لاین رفت و برگشت از هم تفکیک شده است.

او از تمام رانندگان خواست در ایام اربعین با توجه به ترافیک بالای جاده‌ها مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و گفت: بستر ایمن برای تردد زوار ازکنگاور تا خسروی فراهم شده است .

 

 

انتهای پیام/د

۸۵ درصد از محور‌ها در مسیر تردد زائران به سمت استان ایلام قرار دارد

 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.