مربی ماشین سازی تبریز گفت: کمیته داوران باید داوران تهرانی را هم برای تیم‌های تهرانی انتخاب نکند.

الهامی: برای تیم‌های پایتخت، داور تهرانی انتخاب نکنند/ خطیبی با داور کاری نداشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: هر ۲ تیم برنامه داشتند تا به پیروزی برسند و می‌دانستند برای چه آمده بودند. از تماشاگران تشکر می‌کنم که از ابتدا خیلی خوب تیم ما را حمایت و تشویق کردند، اما متأسفم که نتوانستیم به خوبی پاسخ آن‌ها را بدهیم. امیدوارم در لیگ نتایج را جبران کنیم و به موفقیت برسیم.

او افزود: ما خوب بازی می‌کردیم، اما آن پنالتی روند بازی را تغییر داد. تیم ما جوان است و با این حال باید در مورد پنالتی کمی بیشتر توضیح بدهیم. باید از کمیته داوران تشکر کنیم. این رویه خوبی است که داوران تبریزی را برای تیم‌های تبریزی و داوران اصفهانی را برای تیم‌های اصفهانی انتخاب نمی‌کنند، اما باید داوران تهرانی را هم برای تیم‌های تهرانی انتخاب نکنند. در آن صحنه نه تنها پنالتی نبود، بلکه داور باید به علیپور کارت زرد نشان می‌داد.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس برای جام حذفی تغییر می‌کند


الهامی ادامه داد: در صحنه‌ای که خطیبی اعتراض می‌کرد، کاری به داور نداشت. ناظر داوری هم پایین آمده بود و به خطیبی گفت که من هم دیدم آن صحنه پنالتی نبود و با داور صحبت خواهم کرد و تلاش می‌کنم تا جایی که می‌شود، کمک کنم. همانطور که گفتم بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و رسول خطیبی را طوری گرفتند که این موضوع نمای بدی داشت.

مربی ماشین سازی در پایان گفت: خطیبی حرفی به داور نزد و این را می‌توانید از داور بپرسید. او هم زحمتش را کشید، اما از کمیته داوران انتظار بیشتری می‌رود که دقت بیشتری کند. ما تیمی هستیم که ۱۰۰ دقیقه پا به پای پرسپولیس دویدیم و جنگیدیم. با این حال امیدوارم که بازیکنان جوان ما بتوانتد در بازی‌های بعدی هم این روند خود را ادامه بدهند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم در نیم فصل


انتهای پیام/

اظهارات مربی ماشین سازی پس از شکست مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
برای دو تیم تراکتور و ماشین سازی داور تبریزی انتخاب نمی کنند اما برای استقلال و پرسپولیس داور تهرانی انتخاب می کنند همین نشان میده بازی ها مهندسی میشه به نفع دو تیم پایتخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
اگه مهندسی بود که پنالتی دقیقه 8 رو نادیده نمیگرفت اگر پنالتی دقیقه 8 رو میگرفت هم از نظر روانی شانس گل شدن توپ بیشتر بود و هم گلهای بعدی هم زده میشد بازم هوچی گری این طرفدارای تبریزی شروع شد بازی تراکتور پرسپولیسم داور تبریزی بود که گل آفساید تراکتور رو قبول کرد؟
آخرین اخبار