کارشناس داوری فوتبال گفت: در دقیقه ۸ مدافع ماشین سازی تبریز، مهاجم پرسپولیس را در محوطه جریمه شارژ کرد و روی او خطا انجام داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم‌های ماشین سازی و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کالدرون آرژانتینی با تک گل وحید امیری به پیروزی یک بر صفر رسید.

سعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت جنجالی کوپال ناظمی بیان کرد: در دقیقه ۸ مدافع ماشین سازی تبریز، مهاجم پرسپولیس را در محوطه جریمه شارژ کرد و روی او خطا انجام داد و داور می‌توانست در این صحنه اعلام پنالتی کند.


بیشتر بخوانید: ترکیب پرسپولیس برای جام حذفی تغییر می‌کند


در دقیقه ۳۵، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس خطایی را روی حامد لک، دروازه بان ماشین سازی انجام نداد که داور خطا اعلام کرد.

در دقیقه ۴۴، مرادی به دلیل خطا بی ملاحظه روی خلیل زاده، مستحق دریافت کارت زرد بود.

دقیقه ۵۹ محمد رضا ابوالفضلی به درستی گل محمد حسین کنعانی زادگان را آفساید اعلام کرد.

مهم‌ترین صحنه مسابقه به دقیقه ۸۰ بازمی گردد که داور برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد که نه تنها مدافع ماشین خطایی نکرد، بلکه علی علیپور روی مدافع تیم حریف خطا کرد و پنالتی نبود. او ابتدا شبیه سازی و سپس خطا کرد و باید خطای علیپور گرفته می‌شد.

او افزود: البته کار بعدی داور مبنی بر جریمه کردن معترضان با کارت زرد و قرمز درست بود.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم در نیم فصل


در دقیقه ۹۸ داور به درستی به محمد انصاری کارت زرد داد. داوری در کل عملکرد دویدن خوبی داشت، اما در چند صحنه دچار اشتباه شد.

انتهای پیام/

پرسپولیس مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار