معاون وزیر خارجه روسیه بر آمادگی مسکو برای پاسخ دادن به تصمیم واشنگتن مبنی بر خودداری از صدور ویزا برای هیئت روسی تاکید کرد.

ریابکوف: قطعا به اقدام آمریکا در خصوص صادر نکردن ویزا برای اعضای هیئت روسیه پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو به اقدام آمریکا در خصوص صادر نکردن ویزا برای ۱۰ نفر از اعضای هیئت روسی برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل پاسخ خواهد داد.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه پیشتر گفته بود مسکو از تغییر مکان مقر سازمان ملل از آمریکا به علت خودداری واشنگتن از اعطای ویزا به ۱۰ نفر از اعضای هیئت روسی برای شرکت در نشست هفته گذشته مجمع عمومی سازمان ملل، حمایت خواهد کرد.

سرگئی ریابکوف بر آمادگی مسکو برای پاسخ دادن به تصمیم واشنگتن مبنی بر خودداری از صدور ویزا برای هیئت روسی تاکید کرد.

ریابکوف گفت: "آیا از ما می‌پرسید که جنگ درباره ویزا را آغاز می‌کنیم یا نه؟ این جنگ تقریبا آغاز شده و آمریکا آغازگر آن بوده است."


بیشتر بخوانید: خودداری روسیه از ارائه ویزا به سناتور آمریکایی


وی افزود: دیپلمات‌های روس به جای واکنش متقابل بار‌ها از همتایان آمریکایی خود درخواست کرده‌اند در این خصوص با هم به توافق برسند.

این اظهارات ریابکوف چند روز پس از آن مطرح شد که لاوروف به خبرنگاران گفته بود مسکو اقدام آمریکا در صادر نکردن ویزا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار