مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد:

کودکان کهگیلویه و بویراحمد با مشاغل آشنا می شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آشنا کردن هر چه بیشتر کودکان سه تا ۶ سال استان با انواع مشاغل با جدیت در دستور کار این نهاد فرهنگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازدید جمعی از کودکان یاسوج از آتش نشانی و خدمات ایمنی مرکزی این شهر گفت : این بازدید به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی و با هدف آشنایی آنان با شغل آتش نشانی و فراگیری برخی آموزش‌ها در مورد آن انجام شد.

او افزود: در راستای آشنایی کودکان مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد با انواع مشاغل زمینه و شرایط برای بازدید آنان از دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان فراهم می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته ملی کودک امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه است.

اخلاقی نیا عنوان کرد: یکی از روز‌های هفته ملی کودک امسال به عنوان ایمنی، آموزش و صلح نامگذاری شده است.

او ابراز داشت: در این روز نیز کودکان کهگیلویه و بویراحمد بازدید‌هایی از برخی دستگاه‌های اجرایی استان شامل اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند داشت.

۵۰ کودک پسر و دختر سه تا ۶ ساله یاسوج در بازدید امروز از آتش نشانی و خدمات ایمنی مرکزی این شهر حضور داشتند.

کودکان شرکت کننده در این بازدید علاوه بر آشنایی با شغل آتش نشانی و فراگیری برخی آموزش‌های لازم در مورد آن پس از گرفتن عکس یادگاری با تعدادی از آتش نشانان اقدام به اهدای شاخه گل برای قدردانی از زحمات آنان کردند.
 
انتهای پیام/غ

بازدید جمعی از کودکان از آتش نشانی شهر یاسوج

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.