معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات شهرداری تهران برای ساخت و نصب سردیس شهدا در پایتخت را تشریح کرد.

رونمایی از سردیس شهید افشار در فرهنگسرای رسانه/ پایتخت به سردیس شهیدان آوینی و فهمیده مزین می‌شودسید مجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رونمایی از سردیس شهید علیرضا افشار (از شهدای اصحاب رسانه) گفت: در ادامه برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای گرامیداشت نام و یاد شهدا در سال جاری برای ساخت تعدادی از سردیس‌های شهدای دفاع مقدس فراخوان‌هایی را برگزار کردیم و پس از آن هنرمند‌ان منتخب برای ساخت سردیس شهدا انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سردیس‌های آماده شده در نیمه اول سال ۹۸ جایگذاری و نصب می‌شوند، افزود: سازمان زیباسازی برنامه دارد که تعداد زیادی از سردیس‌های شهدا را در نیمه دوم سال ۹۸ آماده و در معابر پایتخت جایگذاری کند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به مراسم رونمایی سردیس شهید علیرضا افشار که عصر امروز برگزار می‌شود، گفت: مراسم رونمایی از سردیس شهید علیرضا افشار با حضور خانواده شهید و تعدادی از مدیران شهری و دیگر مهمانان برگزار می‌شود و سردیس این شهید در محله پاسداران (محوطه فرهنگسرای رسانه) رونمایی خواهد شد.

پایتخت به سردیس شهیدان آوینی و فهمیده مزین می‌شود


بیشتر بخوانید: رونمایی از سردیس شهید علیرضا افشار


موسوی از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی به نصب سردیس شهید دریادار ابوالفضل عباسی اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی رونمایی از سردیس دریادار شهید ابوالفضل عباسی در خیابان دماوند است که با حضور شهردار منطقه ۱۳ رونمایی می‌شود.

پایتخت به سردیس شهیدان آوینی و فهمیده مزین می‌شود

وی افزود: سردیس شهیدان فهمیده و مرتضی آوینی نیز در دست ساخت است که پس از تکمیل کار نصب و جایگذاری آن‌ها انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا مکان‌های نصب سردیس شهیدان آوینی و فهمیده مشخص شده است یا خیر، گفت: هنوز مکانی برای نصب این دو سردیس پیش بینی نشده است.

پایتخت به سردیس شهیدان آوینی و فهمیده مزین می‌شود

انتهای پیام/

اقدامات شهرداری تهران برای نصب سردیس شهدا در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار