نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه ستاد مردمی اربعین و مسئولان استان گفت: باید همه پیش‌بینی‌ها برای مدیریت پیاده‌روی اربعین صورت بگیرد تا برنامه‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ستاد مردمی اربعین و مسئولان استان گفت: باید همه پیش‌بینی‌ها برای مدیریت پیاده‌روی اربعین صورت بگیرد تا با افزایش زائران اربعین، خدمات‌رسانی به نحو شایسته و برنامه‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی پرداخت به موضوع پیاده‌روی اربعین را یکی از رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی دانست و افزود: پیاده‌روی اربعین، بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کار فرهنگی محسوب می‌شود و شورای فرهنگ عمومی باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

امام جمعه قزوین توجه به حمل و نقل و تغذیه زائران در داخل مرز‌های کشور را ضروری دانست و تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در زمان بازگشت زائران، خدمت‌رسانی متوقف نشود و با جدیت بییشتری این کار صورت بگیرد.

او در ادامه بر توجه هر چه بیشتر بر اهداف معنوی حماسه اربعین تأکید کرد و گفت: علاوه بر کار‌های خدماتی در حماسه اربعین، باید اهداف معنوی این حرکت عظیم نیز مورد توجه قرار گرفته شود چرا که بعد فرهنگی اربعین در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد مردمی اربعین و مسئولان استان  قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.