به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان، انجمن خانواده ناشنوایان آبادان با همکاری گروه تکما مراسمی در سینما مهر برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان درمراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:تمهیدات پیشگیری و آینده نگری باید برای مناسب سازی محیط معلولان و سالمندان دیده شود که اعضای شورای شهر و مسئولین مربوطه باید پیشرو این طرح باشند.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان

او ادامه داد:یکی از اصلی‌ترین حقوق افراد دارای معلولیت فضا‌های موجود مناسب برای تردد راحت و بدون دغدغه است که شرایط را برای فعالیت آنان فراهم می‌سازد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان

امام جمعه شهر آبادان افزود:خدمات مناسب سازی محیط برای معلولان و سالمندان یک ارزش انسانی است و در هر خانواده یک سالمند وجود دارد که باید این خدمات به عنوان الویت دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت:مناسب سازی معابر برای معلولان نیازمند فرهنگ سازی است و ضروری ست.

ایثاری رئیس اداره بهزیستی هم گفت:ما به همه‌ی سازمان‌ها و ادارات دستور دادیم درب الکترونیک و سرویس بهداشتی مناسب داشته باشند.

او ادامه داد:پیاده رو‌ها برای نابینایان باید کاشی‌های عاج دار داشته باشند.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان

مراسم اجرای گروه سرود ناشنوایان با زبان اشاره و تجلیل از کارآفرینان ناشنوا در آبادان و خرمشهر از برنامه‌های این مراسم بود.

عکاس:بیراتی

انتهای پیام/ د

گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان

برچسب ها: تجلیل ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.