رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان از کسب یک سهمیه کشوری توسط نمایندگان استان در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در اصفهان خبر داد.

کسب مقام کشوری کرمان در مسابقات قرآن کریم سازمان اوقافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در اصفهان اظهار داشت: در بخش مسابقات رشته دعا خوانی برادران استان کرمان موفق شد یک سهمیه کشوری را کسب کند.

او با بیان اینکه ۱۱ نماینده جامعه قرآنی استان در این دوره از مسابقات حضور دارند، افزود: در مسابقات بخش آوایی برداران، علی صدقی در رشته دعا خوانی موفق به کسب مقام سوم شد و هادی رضایی در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن و سعید شا هرخی در رشته حفط کل قرآن نیز رقابت خود را برای کسب نتیجه برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به رقابت‌های بخش خواهران بیان داشت: از استان کرمان ۷ نماینده در رشته‌های ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و قرائت شرکت دارند.

گفتنی است؛ چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف از ۶ تا ۱۱ مهرماه در بخش برادران و از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه در بخش خواهران به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

کسب  سهمیه کشوری  نمایندگان استان در مسابقات سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار