نیروگاه ۱۰ مگاواتی و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهام کرکانی، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم رونمایی  نیروگاه ۱۰ مگاواتی، که در نمایشگاه بین المللی برگزارشد گفت: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتور‌های ۲.۵ مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.

او با اشاره به اینکه این مجموعه منحصر به فرد، امکان برقدار کردن بار‌هایی با ولتاژ‌های ۰.۴, ۶.۶, ۱۱, ۲۰ و ۳۳ کیلوولت را داراست، افزود: ترانس و پست این پروژه که برای اولین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید: ۷۰ درصد بارش‌های استان گلستان ظرف مدت ۴۸ ساعت اتفاق افتاد


کرکانی افزود: این نیروگاه به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار