افرادی می‌خواهند هنر غیرارزشی را جایگزین کنند؛ با وجود این هشدارها این جریان مادام در پی پیاده‌سازی این هدف بوده است و مسئولین بسیاری با کم‌کاری و یا همراهی به این امر کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت طولانی است که بسیاری از دغدغه مندان و سینه سوختگان عرصه فرهنگ و هنر با انتقادات و اعتراضات جدی و گسترده شان نسبت به پدیده «نفوذ فرهنگی» خواهان رسیدگی جدی دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی به این مقوله مهم هستند و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنرانی ها و فرمایشات شان نسبت به «جنگ نرم» «تهاجم فرهنگی» و... واکنش نشان داده و تأکید کرده اند که ما در این عرصه دچار «ولنگاری فرهنگی» شده ایم؛ اما گویا حتی رهنمودهای ارزشمند ایشان نیز برای مسئولان و سیاست گذاران عرصه فرهنگ و هنر بالاخص سینمای کشور اهمیتی ندارد و همین امر باعث شده تا ما روز به روز شاهد ولنگاری های بیشتر در سینما باشیم به نحوی که اینک پدیده عجیب و رو به افزایش پخش صدای خوانندگان لس آنجلسی در فیلم های سینمایی رو به فزونی گذاشته و برخی افراد قبح شکنی در این مورد به حد اعلا رسانده اند.

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

بعد از اینکه برخی سلبریتی های سینما ضمن حضور در کشورهای بیگانه با خوانندگان غربی و لس آنجلسی عکس های یادگاری گرفتند و با وقاحت این عکس ها را در صفحات شخصی شان در فضای مجازی منتشر کردند اینک شاهد روی دیگری از این اتفاق در سینما هستیم!

قطعاً وقتی برخی به اصطلاح هنرمندان سینما با خواننده های طاغوتی و ضد انقلاب دیدار کرده و با آن ها عکس یادگاری گرفتند و هیچ نهاد امنیتی و قضایی با آن ها برخورد نکرد، ایشان به خود این اجازه را می دهند که یک گام جلوتر بروند و در آثار سینمایی که با بودجه بیت المال در نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می شود از صدای این خوانندگان استفاده کنند و اگر با آن ها برخوردی نشود معلوم نیست پایان این فرآیند چه خواهد بود!

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

مطالبه جدی دلسوزان و سینه سوختگان نظام و انقلاب اسلامی این است که باید هنرمندان به عنوان الگوی بالقوه جوانان گزینشی مقدماتی شوند تا جامعه دچار الگوهای طاغوت خواه نشود. وقتی برای یک کارمند ساده یا یک معلم دبستان گزینش صورت می‌گیرد آیا در عرصه فرهنگ نباید این اتفاق بیافتد؟ آیا وزارت ارشاد لزومی برای برخورد با این هنرمندان نمی‌بیند؟ تا کی باید اجازه داد که ارزش ها و آرمان های انقلابی یک ملت دستاویز امیال سیاسی و شخصی برخی روشنفکرنماها شود که در جبهه دشمن مشغول جنگ با کشور هستند؟

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

به عنوان نمونه از بین ده ها اثر مبتذلی که در سینمای کشور به خصوص طی سال های اخیر تولید و پخش شدند همین اواخر در فیلم «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ زاده رسماً شاهد برگزاری یک کنسرت از سوی خوانندگان لس آنجلسی هستیم و مشخص نیست این فیلم چگونه از فیلترهای نظارتی سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عبور کرده و توانسته مجوز اکران بگیرد؟

از پخش صدای ح ش خواننده طاغوتی و سلطنت طلب گرفته تا نام بردن از خواننده ترانه «سلطان قلب ها» از جمله مواردی است که در این فیلم شاهد آن هستیم اما گویا دست اندرکاران این اثر سینمایی کمی پا را فراتر گذاشته و به طرزی مشکوک صدای یکی از خوانندگان زن لس آنجلسی را که در رابطه با «جزیره کیش» ترانه ای خوانده در زیر صدای یکی از بازیگران گنجانده اند و در سکانسی دیگر نیز بخشی از موسیقی یکی از ترانه های معروف دیگر خواننده زن مشهور لس آنجلسی شنیده می شود!

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

سوأل این است که آیا سینمای ایران از منظر ابتذال دقیقاً به حد و قواره فیلمفارسی های مبتذل و مشمئزکننده پیش از انقلاب رسیده که در آن شنیع ترین ترانه ها خوانده می شد؟ نکته قابل تأمل آنجا است که در آن فیلم ها استفاده از ترانه هایی متناسب با معنا و مفهوم فیلم و اتمسفر حاکم بر صحنه های مورد نظر، امر رایجی بود که شاید امروز از نظر هنرمندان شبه روشنفکر و متجدد! خیلی سطحی یا اصطلاحاً چیپ باشد اما همچنان از همان نسخه قدیمی فیلم فارسی ها در آثارشان استفاده می کنند! قطعاً اگر این معضل همچنان بخواهد ادامه پیدا کند ما باید منتظر تولید و اکران فیلم های فجیع در آینده نه چندان دوری باشیم!

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

معلوم است وقتی سال ها پیش فیلم هایی نظیر «دلداده»، «شاخه گلی برای عروس»، «حلقه های ازدواج»، «زندگی شیرین»، «شارلاتان»، «سلام بر عشق»، «آقای هفت رنگ» «دردسر بزرگ» به خاطر شبیه‌سازی از ترانه‌های خوانندگان لس آنجلسی تذکر نگرفتند اینک جلوی آثار مشمئزکننده ای همچون «خالتور»، «دشمن زن»، «پیشونی سفید»، «تورنادو» و امثالهم که به کرات در آن ها از ترانه‌های فاقد مجوز استفاده شده گرفته نمی‌شود!

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

سوأل مهم این است که آیا وقت برخورد قهری دستگاه‌های نظارتی با خاطیان نرسیده است؟ تا چه زمانی باید شاهد سکوت در مقابل این تخلفات گسترده در سینمای کشور و شاهد این سمفونی ناسازگار فرهنگی باشیم؟

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما

یادمان نرود که مقام معظم رهبری مکرراً خطر ورود جریان سکولار در عرصه فرهنگ را هشدار داده‌اند، اینکه افرادی می‌خواهند هنر غیرارزشی را جایگزین کنند؛ با وجود این هشدارها این جریان مادام در پی پیاده‌سازی این هدف بوده است و مسئولین بسیاری با کم‌کاری و یا همراهی به این امر کمک کرده‌اند. ما باید آگاه باشیم پشت پرده غرب، تفکر صهیونیسم با آرمان سیطره بر جهان قرار گرفته است؛ به طور کلی شاخص‌ها و اهداف تهاجم فرهنگی مبتنی بر تبعیض و نابرابری بین فرهنگ مهاجم و مورد هجوم است؛ تهاجم فرهنگی خواهان سلطه و ایجاد وابستگی است که پیروی یک طرف و شکست طرف مقابل را به همراه دارد و استراتژی آن جنگ بی پایان، همیشگی و نابرابر است.

منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
 

تطهیر موسیقی لس‌آنجلسی توسط اهالی سینما + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
مرک بر این مثلث شوم صهیونیستی اصلاحات و اعتدال و کارکزار
Iran (Islamic Republic of)
نارسیس
۱۵:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
نمی دانم در کشور اسلامی این سلبریتی های بیسواد چرا باید باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
ننگ بر وطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
مصیب قاسمی
۰۲:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
تازه از مالیات هم معاف هستن. هر چی پوله تو این مملکت درمیارن ولی باز واسه اونوریا غش میکن
Netherlands
ماهور
۰۱:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
اینها بیچارگانی هستند که فقر شهرت دارند کجایند شهدایی که رفتند تا این نمک نشناس ها اوج بگیرند....شرمنده ات هستم شهیدبزرگوار ....
Iran (Islamic Republic of)
شهید مدافع حرم حریم اسلام کشور
۲۲:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام هنرمند واقعی اونی که در گمنامی و بدون هیچ چشمداشتی به کشور و دینش خدمت میکنه
شهادت هنر مردان خداست امام خمینی رحمه الله
Switzerland
سید فروزان
۱۸:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
یکه تازی این هنربندهای سلبرپیتی ،مقصر اصلی وزارت ارشاد
Iran (Islamic Republic of)
نا‌شناس
۱۸:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
ازقدیم گفتن سخت نگیری سخت میخوری اگه از اول اینقدر جلوشونو ول نمیکردن اینجوری پرو نمیشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
وقتی رامبد جوان برای تولد فرزندش به کانادا بره ، همونی که تو برنامه اش با ایران ، ایران ، مردم رو بازی داده و سر کار گذاشته بود ،، حالا میخواد بیاد با پررویی خندوانه بعدی رو بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
بخشش لازم نیست . اعدامشان کنید
بخشش . لازم نیست اعدامشان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
همشون یه مشت خائن وطن فروش غرب زده وتازه به دوران رسیده هستند اینهاروباید نقره داغ کرد ودرهیچ فیلم وسریالی هم اجازه بازی ندهند به آنها
Iran (Islamic Republic of)
bm.soq
۰۶:۲۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
از سلبریدی کم سواد و پول پرست چه انتظاری داری ،،،
نمی دانند خارجیها به مانند دستمال کاغذی با اینها برخورد میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
تموم نظرات ما کشکه، قسم میخورم با هیچکدوم از این سلبریتی های بازیگر چه زن و چه مرد، برخوردی حقوقی و نهی از منکر نخواهد شد همانطور که نشده و شک نکنید نخواهد شد حالا من نمیدونم مقامات دولتی باید با این مفسدین برخورد کنند یا مجلسی ها و یا قوه قضاییه؟ امیدوارم مسئول مستقیم، هر نهادی که باشه به خاطر خدا و به خاطر ائمه اطهار سریعاً تموم این خائنین و مفسدین که در عکس هم مشخص هستند دستگیر و برخورد قانونی از نوع "شدت" آن با آنان بشود در غیر اینصورت حق مردم مظلوم و وطن پرست و انقلابی که زندگیِ خودشان را میکنند و با واژه های "حاشیه سازی، فساد و نسبت به وطن خود خائن بودن" بیگانه هستند، پایمال خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۳۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دنیارو آب ببره، این نخاله های بی هنرو خواب می بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دیگه شورشا درآوردین هرچی میشه اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
اینا واقعا نظرشون اعدام هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
بد بختای غرب زده دلم براشون میسوزه ندید بدید ها
Iran (Islamic Republic of)
اوس مجید
۲۳:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از احوال گذشتگان عبرت بگیرم و خودمان را از دشمن قسم خورده در امان ندانیم و بدانیم آنچه را که خدا به ما وعده داده آمدنی ست و بدانیم بزرگترین گناه کوچک شمردن گناه است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد313
۲۳:۲۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بازیگر است دیگر
اینم یجور بازی هستش
شما بازی نخورید
مطالبه باید از دولت و مسئولان باشه نه از این موجودات حقیر
Iran (Islamic Republic of)
ياس
۲۳:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام ببخشيد من اصلا اونور ابيها را نميشناسم حالا اينا کي بودند که بازيگراي ما با اونا عکس انداختند..
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۸:۲۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خیلی پرویییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
من هم همینطور ولی اصلا برام مهم نیست کی هستند
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۳:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حالم از این به اصطلاح سلبریتی ها به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۴۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
وزارت ارشاد دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اشتباه ماها این است که ازسلبریتی ها انتظارآرمانگرایی داریم ،اگردرصدکمی ازاینها راکناربگذاریم که آدم های جاافتاده ومعتقد به مبانی هستند،بقیه کعبه آمالشان غرب وسینما وفرهنگ غربی است ودرسینما وسیمای مافقط نقش بازی می کنند وانتظاربیشتری ازآنان نمی رود،پس بی خودهرس نخورید،اینها همین انند ولی حداقل انتظار این است که خطوط قرمز راردنکنند ومسیولین نیزمماشات نفرمایند
Canada
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
هنرپیشگان به مانند. داستان ملانصرالدین. میمانند .ملا را به عزای همسایه درست راست و عروسی همسایه دست چپ خونه اش دعوت شد .با خودش فکر کرد .اگر عزا بره .اون کی همسایه ناراحت میشه و بعلکس .تصیمیم گرفت روی دیوار بنشیند و با یک دستش بشکن برای عروسی همسایه و با یک دست اش به سینه بکوبد که هر دو همسایه را راصی نگه دارد .اینها هم فرصت طلب ایند .میخواهند همه را با خودشون نگه دارند .بعد هم توخالی ایند .به چیزی پابند نیستند .چارچوب اخلاقی ندارند .راه و روش ندارند
Canada
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مشکل از مردم است .اینها مثل بقیه هستند مثل یک نانوا .کارگر .چه فرقی مابین شون است .والله نانوا .کارگر .کارش بدنی و سخت است .ایتها فقط چند برگه را از بر میخواند و بس
طرفیت بزرگ شدن الکی را نداشتند .توهم زدند و احساس بزرگی و دانشمندی میکنند .تخریم شدن کنید .چرا باهاشون عکس میگیرید .مگر کی هستند .واقعا که
Canada
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
واقعا افتاب پرست ایند .بخاطر منافع شخصی هر روز به یک رنگ در میایند .باید فقط تحریم شوند تا ادم شوند .
Iran (Islamic Republic of)
Agahi90.iR
۲۱:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چی باید گفت
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۲۱:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سرپیتی های غربزده بیوطن !!
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۱:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
جالبه از مالیات معافن چون کارشون فرهنگیه مثلا
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۰:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از اول بایدصفت می گرفتند حالا به اینجاهانمی رسید
مغصرمسعولینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
وقتی دستمزدهای آن جنانی می گیرند معلومه کبکشون خروس می خونه.توقع تعهد اخلاقی از بازیگرها همچین عاقلانه نیست چراکه محیط وفضای سینما وتئاتروتلویزیون به شدت غربزده است .اینها الگوهاشون بازیگران هالیوود هستند خب انتظار رعایت هنجارهای ایران ما از اینها مشکل است.
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۲۰:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باید اعدام شن خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۰:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
لعنت برغیرت بی غیرتشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
بابا طرف بازیگره ، گندش کردن و گنده دیدیمشون . اگر مبارک هم امروز زنده بود چنان احمقانه گنده شده بود که تو جعبه مرشد که هیچ تو سالن سینما هم جا نمیشد .
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یه مقدارقاطعیت دربرابر سلبریتیهای بیخاصیت و یاهنجارشکن لازمه
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یه مقدارقاطعیت دربرابر سلبریتیهای بیخاصیت و یاهنجارشکن لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
وقتی این بی غیرت های وطن فروش بشوند الگوی جوانان ما وضع جوانان ما بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
با سلام .وقتی بعضی از این هنرپیشه های تازه به دوران رسیده که تا دیروز می نالیدن از بی پولی و بی کاری .
امروزه که جو شون کمی زیاد شده . دیگه یادشون رفته این مدت از سفره کی نون خوردن !؟ ما یا لوس آنجلسلی های خائن به کشور مان .که از شوق یه سلفی گرفتن با اونا دست از پا نمی شناسن .واقعا جای تاسف داره .
Iran (Islamic Republic of)
ساداتی
۱۹:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از ماست که برماست ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حالا چه اشکالی داره که همشونو از دَم اعدام کنند نفر اول اعدامها هم محمدرضا گلزار باشه، اونوقت خاک پاک جمهوری اسلامی از نبودن این خائنین و مفسدین مطهّر خواهد شد، درود بر شهیدان مدافع حرمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بازیگران ما انقدر جسور شدن که خدشونو همه کاره میدونن.و فکر میکنن که کسی جرات نداره بهشون چیزی بگه،حرفی هم بزنن ناز میکنن ومیگن ما میریم.این افرادی که به فرهنگ و حجاب کشور ما لطمه میزنن همون بهتر که برنچون شدن ترویج دهنده بد حجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
این ها برای مطرح شدن هر کاری می کنند ویه مشتی برای با کلاس نشون دادن خودشون دنبال این بیچاره ها راه افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بدبختا با در آمد کارگری حتما میرن خارج
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
وطن فروش واقعی این .......اینجا کار میکنه ادعای ایران دوستی داره ........بچش خارجه به دنیا میاره ....رامبد...سام درخشانی مهناز افشار .....و بحث سر به دنیا آوردن در کجا ...نیست .....بحث اینه چرا مردم ساده فرض میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ما این خواننده‌ها و این بازیگرها را نمی‌شناسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چه اصراری هست که این وطن فروشان در سینما ایران باشند؟
مگر کجا بازیگر شدن ؟ مگر نه در همین ایران؟
پس جوانی های متعهد با استعداد هست که جای اینان را پر کنند!
چرا اینها فکر می کنند که با این کارهاشون به نظام و جمهوری اسلامی ضربه می زنند نظام و این کشور اینقدر بزرگه هست که با نبود خیلی ها به مسیر خودش ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باسلام.ایناباپول مردم خودشون روگم کردن.مگه قبل ازاینکه به عنوان سلبریتی مفتخربشن کی بودن بیشترشون حتی سواددرست وحسابی هم ندارن بعد جالب اگه مشکلی هم تومملکت برای مردم پیش میادهمه جوره دخالت میکنن.اونم همش به خاطرمردم نیست به خاطرجایگاه خودشونه.واقعا ایناازدرددل مردم باخبرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اگر چند نفر از اینها برای همیشه از بازی در سریال و فیلم ها محروم شوند حساب کار دستشان می آید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرمناک زندی
۱۷:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
متاسفم برا خودم که درجامعه ای زندگی میکنم که این اشخاص الگوی من وخانواده ام هستندهرچندازحرف رهبری هم غافل نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
واقعاچراهیچ نظارتی برروی هنرمندان نیست مگه قانون برااونانیست،شهداشرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ارزش هر کس به لیاقت اوست و احترام و همنشینی این سلبریتی ها نشان از تایید و پذیرش بی ارزشی و سقوط معنوی آنها دارد امیدوارم هر کس بی ارزشی و منکرات را ترویج دهد را خدا نبخشد چرا ک گناه کسانی ک آنان را دنبال میکنند هم ب گردن آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۱۶:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بله دیگه وقتی با سلبریتیها بی سواد قراردادهای نجومی بسته بشه و کوچکترین مالیاتی هم ازشون نگیرن بر خلاف تمام کشورهای دنیا که از همه سلبریتیهاشون مالیات میگیرن خوشی میزنه زیر دلشون وپول باد آورده رو خرج کشورها وآدمهای غربی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
همه باید به هم احترام بگذاریم هرچند شاید صلیقه ها متفاوت باشد ، آنها ایرانی هستند همیشه نام خلیج فارس را با تمام توان در کنسرت های خود میخوانند. باید به همه هموطنانمان در ایران و خارج ازکشور زندگی میکنند احترام بگذاریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ازیک قماشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه کسانی رو که به خون شهدا توهین می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایزانلو
۱۵:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ما خیانت کاریم که طرف دار این سلبریتیها هستیم . شرمتان باد فرقی با یاران یزید ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ﻭاﻗﻌﺎ ﭼﻪ ﺗﻮﻗﻌﻲ ..ﻣﮕﺮ ﺳﻠﺒﺮﻳﺘﻲ ﻫﻢ ﺻﻨﻒ. اﻭﻧﻮﺭ ﺁﺑﻲ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ? ﺧﻮﺏ ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺭ ﻳﻚ ﺧﻄ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻓﻘﻄ ﻣﻜﺎﻧﺸﺎﻥ ﻓﺮﻕ ﺩاﺭﻩ..ﺗﻌﺠﺐ ﻧﺪاﺭﻩ ﻭاﻗﻌﺎﺑﺎﺯﻳﮕﺮاﻥ ﺳﻴﻨﻤﺎﻱ اﻳﺮاﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﺭﺣﺴﺮﺕ ﺳﻠﻔﻲ ﺑﺎ اﻭﻧﻂﺮﻓﻲ ﻫﺎ ﻣﻴﺴﻮﺧﺘﻨﺪ.........ﺣﺪ اﻗﻞ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﺭﺳﻴﺪﻥ......ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ اﻱ ﺁﻗﺎﻳﺎﻥ ﻭﺧﺎﻧﻤﻬﺎ..........
Iran (Islamic Republic of)
mahtab
۱۴:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بااحترام ولی این افرادرو درقبر خودشون قرارمیدن،به بقیه ارتباطی نداره وقطعا نظربقیه هم مهم نیست براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
با پول بیت المال گنده شدن ظاهرا
تو این کشور زندگی میکنن با همه امکانات ولی با دشمن اسلام و انقلاب در ارتباطن به کسی مربوط نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهرا س افریده اند
۱۷:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بااحترام درسته که توقبرخودشون میخوابن ولی تعدادزیادی ازجوون های ماباالگو گرفتن ازاونها ازراه درستی که باید پیش بگیرن منحرف میشن
کاش بفهمیم که بعضی ازرفتارهای ماشخصی نیست واسیب اجتماعی داره
Iran (Islamic Republic of)
ساداتی
۱۹:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اینکه بگوئیم هرکسی را در قبر خودش می گذارند بدترین عکس العمل در مقابل این تحرکات است . هر فردی در جامعه مسئول است. امر به معروف و نهی از منکر یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
Sinior
۱۹:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
با احترام ، اسن سبک حرف شما زیاد در جامعه کنونی زده میشه مثل "موسی به دین خود عیسی به دین خود"و... اما شما کاری به دین نداشته باش (البته این حرف اشتباه) حتی اگر مطالعات اجتماعی هم خوانده باشید با واژه هایی اونجا اشنا میشید از قبیل : فرهنگ اجتماعی ، خطر اجتماعی و.. که این دوستان سلبریقی و روغنفکران این رو نمیفهمن که شما وقتی توی رسانه ملی یک کشور فعالیت داری خیانت حساب میشه بری با طرف مخالف رابطه داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام من یک معلم هستم که با دوستم آزمون استخدامی دادیم . دوستم در گزینش رد شد میدنی چرا ؟ چون برادرش ده سال قبل در یک رسانه ضد انقلاب صحبت کرده بود . بله درسته هرکسو در قبر خودش میذارن ولی چرا این گزینش سخت فقط باید برای ضعیف تر ها باشه و این بازیگران اجازه کار داده میشه . یا برای همه آزاد یا برای همه ممنوع . نه پولدار تر ها آزاد و ضعیف تر ها ......
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خب وقتی با ترویج فرهنگ مبتذل تو جامعه رو ذهن و قلب خیلی ها اثر منفی میگذارند و جامعه رو به اون سمت میکشونند طبیعه هست که اون اثرات منفی هم پاشون نوشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
هدهد
۲۰:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بله.... البته تو قبرستان فرنگ دفن بشه حرفی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چقدر سطحی فکر میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بله هرکسی را در قبر خودش میگذارند ولی الان ما در یک جامعه هستیم.جامعه چهاردیواری اختیاری ما نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
عزیزم، فعلا که هنوز متاسهانه تو قبرشون نرفتن و دارن جامعه رو به لجن میکشن.
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دوران این اصطلاح تموم شده. الآن توی دهات‌ها هم قبرها چندطبقه هستند و توی هر قبر چندنفر رو میچپونند.
Iran (Islamic Republic of)
مفدم
۱۴:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلبريتی های ما آنقدر خودشون را دست کم گرفته اند که اون طرف آبی های خودمون هوا وروشون داشته فکر کردند خبری برای تحويل گرفتنشون هست از همه مهمترهنوز هنرمندان ما آنقدرجوگير شده اند وخوابند که بابا اون طرف ابی ها چهل سال آرزوی آمدن بة ايران را وحتی عکس انداختن با يک فرد عادی را دارند که آرزو به دل مانده اند حالا .....
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۷:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
عالی گفتی.دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از این به بعد به جای وطن فروش .. کلمه خائن به وطن به این کوته فکرها اطلاق بشود ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حالا یکی حواسته با این هنرمندان یه عکس بگیره چی اشکالی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چقدر کوته بین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به این ها دیگه اجازه بازی در فیلم و سریال و...ندهید.
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بچشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
فقط اجازه بازی ندهند؟ از نظر من باید گردنشون رو با تبر زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به نظر من اگه به امنیت وعزت مردم ضربه نزنه چندان مهم نیست البته مسایل شرعی در این عکسها رعایت نشده سلبریتین دیگه این کاراشون جدید نیست
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۱۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
آخه اینها غیراز خودنمایی کاردیگری بلدنیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
ننگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی
۱۶:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
از سلبریتی متنفر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اینا همشون پیر شدن و وطن فروش. باید زمینه سازی بشه نسل جوان وارد عرصه سینما بشه که چقدر زحمت کشیدن اما سالهاست همان جایی که هستند مانده اند ودریغ از یک نقش و یه فرصت. نه اینکه هر چی نقش هست بدن یه عده که میلیاردها پول میگیرند بعدم میرن خارج با وطن فروش ها عکس میگیرند......
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
یه عده که میلیاردها پول میگیرند? از کی میگیرند?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
حتما از یه جایی میگیرند که میرن خارج با خواننده ها عکس میگیرند وگرنه یه فرد معمولی نمیتونه از شهر خودش بیرونم بره یا به عنوان یک خانواده یک کنسرت معمولی بره میدونی چرا؟ چون پول اون کنسرت اندازه کل درآمدشه چه برسه بخواد بره خارج وبا خواننده های خارجی عکس بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
نه اینا واسه رضایت خداوند کار میکنن پولم از هیچکس نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
زندگی شخصیشونه دوست دارن با این خواننده ها عکس بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بازیگری رو کنار بذارن برن دنبال زندگی شخصی شون.متاسف شدم از این نظر سحطی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خخخخخخخخخخخ عجب توجیهی !!! پس زندگی شخصیشونه چرا میزارن مردم ببینن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
وقتی این عکس ها را در معرض دید همگان قرار میدهند دیگر شخصی نیست .ترویج فساد از خود فساد بدتر است .!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
کسانی که قرار است الگوی جامعه باشند رفتارشان شخصی نیس ، صرفاً جهت اطلاع و کمی تا قسمتی ابری تفکر!!!! زندگی شخصی در چهاردیواری معنا دارد نه در جامعه. با پول ملت پروار شده اند بعد الگوی مسموم ارائه می دن. کور خوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
اینا باید محاکمه بشن سینما رو هم به لجن کشیدن جوانا رو منحرف میکنن زندگی شخصیشونه؟!!!!!! چراعکسا رو پخش کردن داخل خانه هر کاری میکنن شخصی حساب میشه نه در انظار عمومی!!! کمی فهمیدن بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
برن هر کاری با این 250 گرم شخصیشون میخوان بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
زندگی شخصی آدما داخل چهار دیواری خونشونه . نه در شبکه مجازی در مقابل چشم میلیونها آدم با سواد و تحصیل کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سینما نیاز به شستشو و جرم‌گیری دارد . و السلام .
Germany
حسین عباسی
۱۲:۴۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
لعنت به این ابتذال و ولنگاری که هنر نام گرفته و آن هایی که آن را ترویج می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
واقعا خدا لعنتشان کنه
Iran (Islamic Republic of)
چادریم
۱۶:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
بهترین تعریفی که از هنر امروز شنیده بودم همینه که جناب عباسی نوشتند احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
ا_و
۱۲:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
شهدا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
باش تا اموراتت بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
شرمندگی ما به چه درد شهدا می خوره؟! اگه تو زندان بودی یا اسیر بودی یا...می گفتی کاری از دستم بر نمی آمد اما....
آخرین اخبار