سردار هادیانفر گفت: بیش از ۱۲ درصد جانباختگان حوادث رانندگی کودکان و نونهالان هستند و اگر رعایت شود این مقدار را کاهش خواهیم داد.

بیش از ۱۲ درصد جانباختگان نونهالان هستندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در برنامه بهار دانش و انضباط ترافیک که امروز ۸ مهرماه در دبستان دخترانه جوادالائمه برگزار شد، اظهار کرد؛ در سال ۸۶ بیش از ۲۷ هزار نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند که امروز با تلاش مسئولان و همکاری مردم این عدد به ۱۷ هزار نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید؛ خودسوزی مرد ۵۸ ساله در خیابان ولیعصر (عج)


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی وظیفه توسعه نظم و انضباط ترافیکی را بر عهده دارد و ۳۲ دستگاه دیگر هم در این حوزه مسئول هستند.

او با اشاره به همیاران پلیس راهور گفت: بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در کشور این مسئولیت را بر عهده دارند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه جدی‌ترین مسئله در تصادفات عدم استفاده از کمربند ایمنی است، افزود: ۴۹ درصد از واژگونی‌ها در کشور به دلیل خستگی و خواب آلودگی است.

او با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز خطراتی است که رانندگان را تهدید می‌کند، گفت: بیش از ۱۲ درصد جانباختگان کودکان و نونهالان هستند و اگر رعایت شود این مقدار را کاهش خواهیم داد.

سردار هادیانفر بیان کرد: از تمام همیاران در سراسر کشور به خاطر همکاری با پلیس راهور تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

۴۹ درصد از واژگونی‌ خودروها به دلیل  خواب آلودگی است

برچسب ها: ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار