مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۳ درصد از مجموع گلزار شهدای این استان ساماندهی شده که نیمی از آن‌ها ازسال ۹۲ تاکنون صورت گرفته است.

ساماندهی۹۳ درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید منصور موسوی،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۳۰گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد ۹۳ درصد تاکنون ساماندهی شده است.

او ادامه داد: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی ۴۹۶ گلزار به پایان رسیده  است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون ساماندهی ۳۴ گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان بوِیژه شهرستان بویراحمد در دست اجراست.

موسوی توضیح داد: در گلزار‌های ساماندهی نشده این استان بیش از ۱۰۰ شهید آرمیده است.

او در ادامه گفت: هفت میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا این استان در سالجاری در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تمام گلزار‌های شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی ۱۸۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

موسوی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های ساماندهی گلزار‌های شهدا در مناطق مختلف استان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/پ

گلزار شهدا 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.