۳۸۰ تن قیر لازمه بهسازی جاده های شرق استان سمنان

ضرورت بهسازی جاده های شرق استان سمنان تامین ۳۸۰ تن قیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: محور میامی به جیلان از جمله راه‌های مواصلاتی است که مسیر ارتباطی به استان گلستان را نزدیکتر می‌کند، در این راستا به طول ۱۴ کیلومتر با پیمانکار قرارداد بسته شده است.

او افزود: هفت کیلومتر این محور زیرسازی شده و نیازمند قیر و روکش آسفالت است و هفت کیلومتر بعد از ایستگاه راه آهن به سمت روستای جیلان نیز در صورت تامین اعتبار زیرسازی و روکش آسفالت خواهد شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قیر مورد نیاز این راه‌ها را ۳۸۰ تن اعلام کرد و ابراز داشت: با توجه به پیگیری‌های لازم با مسئولان و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی امیدواریم قیر مورد نیاز تامین گردد.

عمیدی با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر از محور میامی به کالپوش لکه‌گیری شده بیان کرد: برای ۲۲ کیلومتر از این محور با پیمانکار قرارداد بسته شده و در صورت تامین اعتبار و قیر، ۱۸ کیلومتر بعدی نیز لکه گیری و روکش آسفالت خواهد شد.

او راه حسین آباد کالپوش را یکی از راه‌های مهم ارتباط استان سمنان و گلستان عنوان کرد و تصریح نمود: از آن جا که مردم بخش کالپوش برای رفت و آمد در این راه با سختی‌های زیادی روبرو هستند، با سازمان برنامه ریزی و بودجه استان موافقت شده مبلغ۱۶ میلیارد ریال برای بازسازی این راه تخصیص دهد.

عمیدی از تخصیص این اعتبار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این کار با هماهنگی چند دستگاه اجرایی آغاز می‌شود.

انتهای پیام / م

راه‌های شرق استان سمنان در انتظار تامین قیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.