دادستان کل رژیم صهیونیستی جلسه دادگاه مقدماتی نتانیاهو به اتهام رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت را به مدت ۴ روز به تعویق انداخت.

دادگاه رسیدگی به فساد نتانیاهو ۴ روز عقب افتادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وال استریت ژورنال، آویخای ماندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی جلسه دادگاه مقدماتی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم به اتهام رشوه، فساد مالی و سوء استفاده از قدرت را به مدت ۴ روز به تعویق انداخته و اعلام کرد که تیم وکلای نتانیاهو در این زمان مهلت دارد که دفاعیات خود را ارائه کند.

با این حال دفتر دادستانی کل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وکلای نتانیاهو درخواست کرده‌اند که مهلت حضور در دادگاه دو روز بیشتر تمدید شود.

این در حالی است که پس از تلاش‌های ناکام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه یکپارچه، نتانیاهو در آخرین تلاش‌های خود از بنی گانتس، رهبر حزب آبی و سفید خواست تا فورا پس از تعطیلات با وی دیدار کند.

طبق بیانیه‌ای که از سوی حزب لیکود منتشر شده، پس از آنکه گفتگو‌ها برای تشکیل کابینه یکپارچه به یک توافق منجر نشد، صبح امروز نتانیاهو با بنی گانتس -که اکنون در لندن به سر می‌برد- تماس گرفت و به وی پیشنهاد داد تا بلافاصله پس از بازگشت وی به فلسطین اشغالی، در روز چهارشنبه با وی دیدار کند. طبق این بیانیه، نتانیاهو حتی پیشنهاد داد تا به خانه بنی گانتس برای این دیدار برود.

همچنین طبق اعلام هاآرتص، تیم‌های مذاکره دو حزب (حزب لیکود به رهبری نتانیاهو و حزب آبی آبی و سفید به رهبری بنی گانتس) روز چهارشنبه در ساعت ۱۰ صبح در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با یکدیگر دیدار خواهند کرد و احتمال می‌رود نتانیاهو و بنی گانتس چهارشنبه شب با هم دیدار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار