با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه، ۶۹ راس دام سرقتی کشف و ۲ سارق نیز دستگیر شدند.

کشف ۶۹ راس دام سرقتی در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به تازگی ۲ تن از شهروندان به پاسگاه قزانچی مراجعه و عنوان کردند تعداد زیادی از احشام آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته است.

ماموران پاسگاه نیز با دریافت این گزارش، تحقیقات خود را آغاز کرده و در نهایت موفق به شناسایی ۲ نفر در یکی از روستا‌های اطراف شده که به طرز مشکوکی اقدام به نگهداری تعدادی دام می‌کنند.

با حضور پلیس در روستا و بازجویی از این ۲ نفر، مشخص شد هر ۶۹ راس دامی که توسط آن‌ها نگهداری می‌شود سرقتی بوده که ۳۸ راس آن متعلق به مالباختگانی است که به تازگی شکایت کرده بودند.

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به معرفی هردو سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم، از تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان خبر داد.

 


کشف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی توسط پلیس آگاهی

 

 

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در شهر کرمانشاه و با تلاش کاراگاهان خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه کشف شده، ۸ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت بوده استدر این راستا ۴ سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امیری بیان کرد: مبارزه با پدیده سرقت و دستگیری سارقان از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس آگاهی به شمار می‌رود.

 

 


۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد

 

 

 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش کاراگاهان در یکی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی در خصوص تردد یک دستگاه تریلر تانکر دار حامل سوخت قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: با اعزام تیمی از ماموران، خودروی مذکور در میدان اول شهرک کیهانشهر مشاهده و نسبت به توقیف آن اقدام شد.

سرهنگ امیری بیان کرد: از این خودرو، ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده تریلر نفتکش و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس آگاهی عنوان کرد.

 



کشف کفش‌های قاچاق در ثلاث باباجانی

 

 

 

 فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۴۸۰ جفت کفش قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "بهمن گله جاری" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی پژو که با دیدن ماموران به سرعت متوواری شدند مشکوک و در صدد توقیف آن‌ها برآمدند.

او افزود: ماموران پلیس پس از مدتی تقیب و گریز موفق به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ گله جاری بیان کرد: در جریان این بازرسی ۴۸۰ جفت انواع کفش زنانه و مردانه که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی در پایان با اشاره به دستگیری رانندگان خودرو‌های توقیفی، از معرفی ان‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 



کشف ۸ فقره سرقت در کرمانشاه

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق و کشف ۸ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری طاقبستان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از ۲ سارق گوشی تلفن همراه شدند و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی یک نفر دیگر، به ارتکاب ۷ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: این سرقت‌ها شامل ۴ فقره دوچرخه، ۳ فقره موبابل قاپی و یک فقره منزل بوده است.

او در پایان از دستگیری دیگر متهم به سرقت خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و سپس همراه با دیگر فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.