مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: باید زیر پرچم امام خامنه‌ای که پرچمدار و سکاندار راه امام خمینی (ره) و شهدا هستندگام برداریم و در رکاب ولایت فقیه نباید از چیزی بترسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار قربانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه در همایش بزرگ یاد یاران که با حضور اکثر رزمندگان رامسری دوران دفاع مقدس در مصلی جوادالائمه این شهرستان برگزار شد گفت: امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان و ولایتمداری مردم، افکار انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته است.

او افزود: رزمندگان اسلام در راه خدا جنگیدند و با وجود اینکه ۴۴ کشور با تجهیزات کامل از صدام حمایت می‌کردند، اما تحت لوای ولایتT آن‌ها را شکست دادیم که این افتخار بزرگی برای ملت ما است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه لشگر ۲۵ کربلا توانست به عنوان ظرفیت قدرتمند و لشگر خط شکن در جنگ حضور یابد، گفت: پیروزی‌های بزرگی را در جاده بصره ایجاد کردیم و افتخار این لشگر بوده که به عنوان اولین داوطلب برای فتح شهر فاو پیشقدم شده بود.

سردار قربانی گفت: با اعتمادی که به توانایی فرماندهان خط شکن، غواصان و رزمندگان مازندرانی داشتم از فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس خواستم فتح فاو را به لشکر ۲۵ کربلا بسپارد

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه ترامپ کوچکتر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را تهدید کند گفت: رزمندگان اسلام در طول ۴۰ سال اخیر بار‌ها پوزه آن‌ها را به خاک مالیده اند.

او افزود: خاکریز دشمن در مقابل استقامت نیرو‌های انقلابی بسیار ضعیف است و در مقابل ایستادگی جبهه حق حتما کوتاه خواهند آمد.

سرهنگ‌پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر نیز دراین همایش با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه بارز فداکاری و ایثار است گفت: دفاع مقدس موج بیداری اسلامی را در دنیا آغاز کرد و سند عزت و غیرت ایران است

او افزود: رامسر میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت است و قطعا با بهره گیری از تجربیات و ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران میتوانیم در عرصه صیانت از ارزش‌های اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/س

حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه در رامسر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.