صادقی گفت: در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود، اما بر خلاف روند بازی دقیقه ۹۰ گل خوردیم.

دروازه بان داماش گیلانیان: سایپا موقعیت چندانی نداشت/ برای صعود به لیگ برتر کار سختی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال داماش گیلانیان، پس از شکست تیمش برابر سایپا و حذف از جام حذفی اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما بر خلاف روند بازی سایپا یک پنالتی گرفت و به غیر از آن موقعیت خطرناک دیگری نداشت. در نیمه دوم کنترل بازی دست ما بود و به گل رسیدیم، اما دقیقه ۹۰ گل خوردیم و گل‌هایی که در این دقایق دریافت شود تیم را به هم می‌ریزد.

دروازه‌بان داماش در ادامه گفت: به دنبال این بودیم که گل دوم را به سایپا بزنیم و به همین دلیل با ریسک بیشتری بازی کردیم که باعث شد گل دوم را هم بخوریم. به اعتقاد من بازی خوبی انجام دادیم، اما این فوتبال است و شرایط در جام حذفی سخت‌تر است. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم این شکست را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید: سایپا ۲ - داماش گیلانیان یک


صادقی در خصوص شرایط سنی بازیکنان داماش، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و تنها ۲ - ۳ بازیکن بالای ۳۰ سال داریم. آن‌ها باید در لیگ یک بازی‌های بیشتری انجام دهند و کیفیت خود را نشان دهند.

او درباره شرایط داماش برای صعود به لیگ برتر گفت: شرایط سختی داریم. برخی از تیم‌ها بیشتر از ما سرمایه گذاری کرده اند. با این وجود تمام تلاش مان را می‌کنیم تا با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود کنیم.

صادقی در واکنش به شرایط مالی بازیکنان داماش گفت: از نظر مالی شرایط سختی داریم و از ابتدای فصل هیچ دریافتی نداشتیم، اما قول‌هایی داده شده که ظرف یک - ۲ روز آینده بخشی از قراردادمان پرداخت شود تا با روحیه بهتر در ادامه مسابقات حاضر شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار