معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت و بصیرت ملت بیش از پیش افزایش یافته تا این اقتدار با تداوم اندیشه و نهضت مقاومت پابرجا شود.

ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت/ راه‌ های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نهادینه شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در همایش تجلیل از پیشکسوتان بهداری رزمی دفاع مقدس اردبیل عنوان کرد: مقاومت برگرفته از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های خصمانه دشمنان نظام را بر هم ریخته و باعث شده ایران اسلامی به اوج اقتدار و صلابت خود دست یابد.

به گفته او با پیروی از فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری وحدت و بصیرت ملت نیز بیش از پیش افزایش یافته تا این اقتدار با تداوم اندیشه و نهضت مقاومت پابرجا شود.

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: این ایام یادآور شجاعت و دلارمردی‌های ایثارگران و پاک باختگانی است که با خدای خویش معامله کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان ماندگارترین آموزه دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند.

عبداللهی از گرامیداشت ایام دفاع مقدس و مرور خاطرات این برهه به عنوان یک وظیفه یاد کرد و ادامه داد: هر چه داریم از دلاورمردی و رشادت ایثارگران و شهدای والامقامی بوده که برای صیانت از آرمان‌های والای انقلاب در تلاش بودند.

او در پایان بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و افزود: راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید باید نهادینه شده و از این دوران طلایی و آرمان‌های شهدا به بهترین شکل ممکن پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ت

صحبت های معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردبیل

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.