رئیس پلیس راه استان همدان  از نصب ۱۴ دوربین ثبت تخلف در آزادراه همدان-کربلا  خبر داد.

نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه همدان-کربلابه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت:دوربین‌های موجود در جاده سرعت غیر مجاز در مسیر را به صورت مستمر ثبت می کند و تا آخرین دوربین اعمال قانون می‌شود.

اوعمده تصادفات پیش‌آمده برای زائران اربعینی حسینی در جاده‌ها مربوط به خواب‌آلودگی رانندگان دانست و افزود:زائران برای کاهش تعداد تصادفات و حوادث ناشی از خستگی از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند .

رئیس پلیس‌ راه استان همدان با اشاره به اینکه پارسال چندین مورد تصادف عابر پیاده برای عبور از جاده گزارش شد تأکید کرد: زائران احتیاط لازم را برای عبور و مرور و رانندگی داشته باشند.

او با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود ادامه داد: در راه‌ها توقف و تعمیر اتومبیل غیرقانونی است چراکه منجر به تصادفات زنجیره‌ای می‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه در روزهای معمولی یک تیم راهنمایی و رانندگی در گردنه اسدآباد مستقر خواهد شد از استقرار سه تیم راهنمایی و رانندگی در این گردنه در ایام اربعین خبر داد.

او با بیان اینکه به طور حتم پلیس راهنمایی و رانندگی قصد جریمه رانندگان در مسیر مرز را ندارد تا منجر به بروز خاطره‌ای ناخوشایند نشودف گفت: البته به ناچار در صورت عدم رعایت قوانین و برای جلوگیری از بروز تخلفات از ابزار جریمه استفاده می‌کنیم.

رئیس پلیس‌ راه استان همدان گفت: در صورت بروز تخلف در مسیر، پلیس خودروی متخلف را برای جلوگیری از حوادث احتمالی متوقف نخواهد کرد بلکه به جای آن هر نوع تخلف با سخت‌افزار موبایلی ثبت و با پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او به حضور تیم‌های کنترل ترافیک نامحسوس در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: رانندگان در حین حرکت توسط تیم‌های محسوس و نامحسوس اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در پیامک ارسالی به مالکان خودرو کد تخلف قید می‌شود افزود: در صورت تداوم تخلف تمام تیم‌های مستقر در مسیر به طور جداگانه جریمه را لحاظ می‌کنند.

عزیزی با توجه به اینکه همدان از استان‌های پیشتاز در سرعت غیرمجاز است تأکید کرد: دوربین‌های موجود در جاده سرعت غیر مجاز در مسیر را به صورت مستمر ثبت و تا آخرین دوربین اعمال قانون  می‌شود.

انتهای پیام/ا

نصب ۱۴ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در مسیر جاده همدان- کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.